Single geboekt in de nachttrein van München naar Venetië op 13 september 2022. Uur van tevoren werd bekend gemaakt dat die niet reed. Daar sta je dan in een stad waar de hotels overboekt waren (Messe). Heeft bakken met geld gekost. Op 17 september een klacht / claim ingediend. Duurt nu bijna 5 maanden. NS International beloofde per mail op 11 november: personeelsachterstand is ingelopen, we lopen nu in op de behandeling van de klachten. U heeft nog dit jaar een reactie. Toe bleef het (weer) stil. Voor het geval NS meekijkt: gaat om boeking met code GLXXJHM. Ik overweeg toch een advocaat in te schakelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.