beantwoord

Geprinte ticket omzetten naar een mobiel tickt

• 19 januari 2016
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Ik heb vorig jaar november mijn reis naar Parijs met Thalys laten omboeken naar dit jaar i.v.m. de aanslagen dat weekend in Parijs. Bij de originele boeking had ik gekozen voor een mobiel ticket (handig!) maar bij de nieuwe boeking die telefonisch is omgezet heb ik nu een geprint ticket. Kan ik de ticketvorm nog wijzigen naar een mobiel ticket? Groetjes, Kim
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 19 januari 2016, 20:05

Telefonisch kunnen wij geen mobiel ticket boeken, alleen de geprinte versies. Dus het is helaas niet mogelijk om dit om te zetten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo kimdeklerk, dit is waarschijnlijk mogelijk, hier nog wat extra info:

Telefonisch contact opnemen: NS International Service Center op het nummer 030 - 23 000 23 (€ 0,35/min vanuit Nederland, exclusief eventuele kosten van uw operator), + € 7,50 per persoon (er zullen dossierkosten worden aangerekend). Open van maandag tot vrijdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag en zondag van 10 tot 18 uur.

Uw Digital Home Print ticket zal worden gewijzigd volgens uw wensen indien de voorwaarden van uw tarief dit toelaten.
Voor de reizen van/naar Londen, kunt u contact opnemen met het NMBS Europe Contact Center op het nummer 0032 (0)70 79 79 79, van maandag t/m vrijdag van 08.00-20.00 uur, in het weekend en op feestdagen van 09.00-16.30 uur.

klik hier voor de website van Thalys met nog meer informatie.

Ik denk dat als u de situatie uitlegt aan de telefoon ze graaf met u meedenken naar een passende oplossing.
Veel succes!
Telefonisch kunnen wij geen mobiel ticket boeken, alleen de geprinte versies. Dus het is helaas niet mogelijk om dit om te zetten.

Reageer