beantwoord

HEMA Train Dagretour: Belgisch bestemmingsstation niet herkend

Toon eerste bericht

56 reacties

Badge +3
Precies.
Idee actie: 10 punten. Werkelijk een heel mooie aanbieding.
Uitwerking actie en actievoorwaarden: een dikke onvoldoende.
Een 10 en een 2 is samen gemiddeld een 6 en alsnog een voldoende. Maar even serieus, het is inderdaad jammer dat dit zo is gegaan. Onze campagnemanagers hebben dit laten uitzoeken en er is toegezegd dat dit voor een volgende actie niet meer voor zal komen. Ik heb net even naar de status gevraagd, maar er is mij verteld dat er pas meer bekend is/wordt bij de volgende campagne. Helaas betekent dit dat ik jullie hierover niet meer kan zeggen, behalve dat het een slordige fout van onze kant is geweest. Uiteraard compenseren wij klanten wanneer nodig.

Thom, je hebt absoluut gelijk.
Toch nog even doorgevraagd:

Het is inderdaad misgegaan door het feit dat we niet in eerste instantie de hele lijst met Belgische stations hebben ingevoerd. Alleen de lijst met stations die in de automaat aanwezig zijn staan er nu in. Helaas was het niet mogelijk de lijst tijdig alsnog volledig in te laden. Bij de volgende België/Nederland actie zullen we gehele lijst met Belgische stations invoeren.

Nogmaals onze excuses voor reizigers die hiervan hinder hebben ondervonden.
Badge +3
Ik blijf het een beetje vreemd vinden. Op 3 april is al het vermoeden uitgesproken dat de beperkte lijst met kaartautomaatbestemmingen gebruikt is op de website.

Was het werkelijk niet mogelijk om in een paar dagen tijd de volledige lijst met bestemmingen te laden? Zo'n fout had toch tijdens de looptijd van de actie gecorrigeerd kunnen worden? Het maakt op mij een weinig slagvaardige indruk.
iMark, in mijn vorige reactie kun je lezen dat dat dus niet het geval was.
Badge +3
Inderdaad, dat staat er.. En ik plaats daar wat vraagtekens bij.

Reageer