beantwoord

hoe reis ik het geodkoopst van roosendaal naar antwerpen centraal?

• 10 april 2017
  • 10 reacties
  • 1536 Bekeken

hoe reis ik het geodkoopst van roosendaal naar antwerpen centraal?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 10 april 2017, 20:16

Hallo jovanpaal en wat leuk dat je ons forum hebt gevonden.

Deze reis kan je ook via onze website aanschaffen en kost over het algemeen 10 euro.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Te voet, dan is het helemaal gratis ;)

Anders kun je in Roosendaal in de belgische kaartautomaat een kaartje kopen 😉
Bedankt, ik denk even na wat ik zal doen
Hallo jovanpaal en wat leuk dat je ons forum hebt gevonden.

Deze reis kan je ook via onze website aanschaffen en kost over het algemeen 10 euro.
Goedkoper kan:
Je checkt in bij NS op Roosendaal (anders gaan de poortjes niet open).
Loopt naar de trein naar Antwerpen, de Benelux of het boemeltje.
Checkt uit bij NS en stapt in de trein.
Als er al controle komt, koop je een kaartje bij de conducteur, in België is het namelijk nog mogelijk een kaartje echt te kopen bij de conducteur, zonder ophoging van €7 want die rekent de NMBS niet op Grenstrajecten.
Zorg wel dat je genoeg contant geld bij je hebt.

Veel plezier
Reputatie 3
Op de website van de NMBS kan je een e-ticket kopen voor 6,60 Euro
Reputatie 7
Wat een slecht advies jordibont. Op het perron dien je al in het bezit te zijn van een geldig vervoersbewijs, hier kun je gewoon op bekeurd worden. Je wordt altijd gecontroleeed tussen Roosendaal en Antwerpen. Een kaartje moet je direct contant afrekenen, anders volgt een boete van 75 euro.
Wat een slecht advies jordibont. Op het perron dien je al in het bezit te zijn van een geldig vervoersbewijs, hier kun je gewoon op bekeurd worden. Je wordt altijd gecontroleeed tussen Roosendaal en Antwerpen. Een kaartje moet je direct contant afrekenen, anders volgt een boete van 75 euro.

Dat is natuurlijk de waar en de veiligste optie.
Echtergedurende de tijd op het perron heeft jovanpaal een geldig vervoersbewijs omdat zij ingecheckt is bij NS, pas zodra zij instapt op de trein checkt ze uit. Je hebt dan inderdaad een korte tijd geen vervoersbewijs.
Maar zodra je de NMBS-trein instapt is er geen probleem meer, omdat je hier bij de treinbegeleider (Conducteur) een kaartje kan kopen aan gewoon tarief, wanneer hij langs komt. Opdat moment heb je wel een geldig vervoersbewijs, dus is er geen probleem meer.

Ik moet toegeven dat dit niet de methode is die 100% officieel is, maar het is wel het goedkoopst.
Reputatie 7
In de kaartautomaat krijg je automatisch de goedkoopste optie, ook met weekendkortingen etc.
Reputatie 6
Badge

Ik moet toegeven dat dit niet de methode is die 100% officieel is, maar het is wel het goedkoopst.

Brood stelen is ook niet 100 pct officieel. Als je dan gepakt wordt... Tsja..... dan is het brood niet gratis.
Gewoon betalen voor je reis.
Reputatie 1
En als je het toch goedkoper wil, dat kan via de website van NMBS Europe

Reageer