beantwoord

IC Berlijn 's ochtends vroeg

• 26 October 2021
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik ben een interrail aan het plannen, en wil via Berlijn richting Tsjechië. Afgelopen zomer ben ik om 6:00 opgestapt op Apeldoorn met de IC Berlijn richting Osnabrück Hbf. Ik zat te zoeken in de reisplanner maar de vroegste IC Berlijn die ik nu nog kan vinden is de 8:00 vanaf Apeldoorn. Weet iemand waar de 6:00 is gebleven?

icon

Beste antwoord door bahnrider 27 October 2021, 13:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Die vroege trein rijdt alleen van begin april tot begin september. Zie de dienstregeling

Reputatie 4

Ik ben een interrail aan het plannen, en wil via Berlijn richting Tsjechië. Afgelopen zomer ben ik om 6:00 opgestapt op Apeldoorn met de IC Berlijn richting Osnabrück Hbf. Ik zat te zoeken in de reisplanner maar de vroegste IC Berlijn die ik nu nog kan vinden is de 8:00 vanaf Apeldoorn. Weet iemand waar de 6:00 is gebleven?

Zoals je in de dienstregeling kunt zien, rijdt die vroege IC alleen van 6 april t/m 4 september (en ook dan niet op zondag). Volgend voorjaar (11 april) komt hij weer terug.

Reputatie 7
Badge +3

Tegelijkertijd verdwijnt in die periode de late trein van Amsterdam naar Bad Bentheim die op sommige dagen doorrijdt naar Hannover.

Reputatie 6
Badge +1

InterRail.eu heeft nu zelf ook een actief forum waar de bekende Rian (rvdborgt) heel actief op is. Hij meldt net aan het einde van 3 maanden zo reizen te zijn

Ander forum: raildude.com en het ingeslapen Nl worldonrails.nl

Reageer