beantwoord

ICE International naar Zwitserland

• 15 maart 2020
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Nu de Duitse regering de grenzen met o.a. Zwitserland heeft gesloten, vraag ik me af of ICE International nog rijdt van/naar Basel SBB vanaf Nederland? En zo nee, is Weil am Rhein in Duitsland dan het laatste station voor de Zwitserse grens? Als deze ICE helemaal niet meer naar Zwitserland rijdt, hoe kom ik er dan per trein? 

icon

Beste antwoord door Jeroen 15 maart 2020, 17:07

Enige wat u kunt doen is de informatiekanalen van NS/NS internationaal/DB in de gaten houden, als er geen treinen meer rijden door ingrijpen van de overheid of door gebrek aan personeel zult u er niet kunnen komen met de trein.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Enige wat u kunt doen is de informatiekanalen van NS/NS internationaal/DB in de gaten houden, als er geen treinen meer rijden door ingrijpen van de overheid of door gebrek aan personeel zult u er niet kunnen komen met de trein.

Reputatie 5

Een andere - en waarschijnlijk snellere - informatiebron is hier.

Reputatie 5

Als de grens tussen Duitsland en Zwitserland dicht is dan hoeft u zich niet af te vragen hoe u in Zwitserland komt. Want u komt Zwitserland dan gewoon niet in. De ICE's zullen dan waarschijnlijk tot/van Freiburg rijden. Als ze überhaupt rijden! Ik weet niet hoe noodzakelijk uw reis naar Zwitserland is maar het beste is om de reis helemaal niet te maken. 

Reageer