beantwoord

ik heb 3 retour kaartjes naar Berlin gekocht. wegens coronavirus crisis mag ik niet naar daartoe komen. mag ik gelg terug?

  • 16 maart 2020
  • 2 reacties
  • 493 Bekeken

Ik wil graag geld terug 

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 maart 2020, 14:30

Op de website van NS International staat hierover het volgende:
 

Heeft u vóór 14 maart een ticket voor ICE of IC Berlijn geboekt, voor een reis in de periode tot en met 30 april 2020?
Dan kunt u uw ticket flexibel gebruiken, voor een reis tot en met 30 juni 2020. U hoeft geen gebruik te maken van de trein die op uw ticket staat: u mag ook kiezen voor een andere trein.
Het is dus niet nodig om uw ticket om te boeken.

Als u een zitplaatsreservering wenst voor de trein waar u gebruik van wilt maken, dan raden wij u aan die te maken via het NS International Service Center: 030-2300023. Dat kan kort voor vertrek, we raden u aan ca. twee weken voor vertrek contact op te nemen. Op dit moment is het namelijk erg druk bij onze klantenservice.
U betaalt geen extra kosten voor (de) nieuwe zitplaatsreservering(en) als u deze in uw oorspronkelijke boeking ook al had gemaakt.

U kunt uw ticket ook annuleren. Dit kan tot 2 weken na uw oorspronkelijke reisdatum. Uw ticket wordt aan u terugbetaald, er worden geen annuleringskosten berekend.
Voor annuleren kunt u terecht bij uw oorspronkelijke verkooppunt. Heeft u uw ticket geboekt bij NS International, dan kunt u hiervoor contact opnemen met het NS International Service Center: 030-2300023 (lokaal tarief). Houd er rekening mee dat de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent. We vertrouwen op uw begrip hiervoor.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Op de website van NS International staat hierover het volgende:
 

Heeft u vóór 14 maart een ticket voor ICE of IC Berlijn geboekt, voor een reis in de periode tot en met 30 april 2020?
Dan kunt u uw ticket flexibel gebruiken, voor een reis tot en met 30 juni 2020. U hoeft geen gebruik te maken van de trein die op uw ticket staat: u mag ook kiezen voor een andere trein.
Het is dus niet nodig om uw ticket om te boeken.

Als u een zitplaatsreservering wenst voor de trein waar u gebruik van wilt maken, dan raden wij u aan die te maken via het NS International Service Center: 030-2300023. Dat kan kort voor vertrek, we raden u aan ca. twee weken voor vertrek contact op te nemen. Op dit moment is het namelijk erg druk bij onze klantenservice.
U betaalt geen extra kosten voor (de) nieuwe zitplaatsreservering(en) als u deze in uw oorspronkelijke boeking ook al had gemaakt.

U kunt uw ticket ook annuleren. Dit kan tot 2 weken na uw oorspronkelijke reisdatum. Uw ticket wordt aan u terugbetaald, er worden geen annuleringskosten berekend.
Voor annuleren kunt u terecht bij uw oorspronkelijke verkooppunt. Heeft u uw ticket geboekt bij NS International, dan kunt u hiervoor contact opnemen met het NS International Service Center: 030-2300023 (lokaal tarief). Houd er rekening mee dat de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent. We vertrouwen op uw begrip hiervoor.

 

Hallo Lan Tran en welkom bij de NS Community,

 

Kan je je redden met het gegeven antwoord van Tochjo?

Reageer