beantwoord

internationaal: uitchecken zonder uitstappen

Ik reis van Maastricht naar Antwerpen, over Luik. In belgie heb ik een railpas, die is geldig vanaf dat ik het eerste station in belgie aandoe, dat is Vise. echter ik stap daar niet uit, want de trein rijd naar Luik verder.
Ik betaal dus NL tot Vise en Belgie vanaf Vise.
Hoe moet dat?
icon

Beste antwoord door Tamzin 7 februari 2019, 11:07

Het handigste is om via NS internationaal of via de NMBS een eticket Maastricht-Vise te kopen. Daarmee hoeft U in Visé niet uit/in te checken.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In de voorwaarden van de Railpass staat ook dat als u het volledige traject gedekt heeft, u gewoon door mag reizen, U hoeft echt niet uit te stappen in Visé
Hallo Freya22 en welkom bij de NS Community.

Zoals hierboven ook is aangegeven zijn er legio mogelijkheden om een Internationaal ticket te kopen. Je kunt zowel via NS international als via NMBS een e-ticket kopen. Daarmee kun je dan je hele reis afleggen. Kom je er zo verder uit?
Op het station in Maastricht staan 2 kaartautomaten van de NMBS. In het geval deze niet zouden werken, kan tegen dezelfde voorwaarden een kaartje in de trein worden gekocht. Dit als aanvulling.
Reputatie 7
Badge +3
Het handigste is om via NS internationaal of via de NMBS een eticket Maastricht-Vise te kopen. Daarmee hoeft U in Visé niet uit/in te checken.

Reageer