beantwoord

interrail

• 25 juli 2019
  • 8 reacties
  • 507 Bekeken

Hallo,
ik had een vraag, en ik weet niet of u mij kan helpen maar het is het proberen waard. Ik ga maandag interrailen, je moet voor sommige treinen plaatsen reserveren. Ik ben alleen te laat voor de trein van berlijn naar krakow op 31 juli, hoe kan ik nu alsnog de trein reserveren?
icon

Beste antwoord door Laura NS 25 juli 2019, 11:44

Hoi Tessaboon en welkom op onze NS Community!

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan de benodigde afdeling telefonisch bereiken via 030 - 23 000 23. Ze kunnen je dan ook gelijk helpen om te reserveren. Hopelijk kom je er zo uit!
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Tessaboon en welkom op onze NS Community!

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan de benodigde afdeling telefonisch bereiken via 030 - 23 000 23. Ze kunnen je dan ook gelijk helpen om te reserveren. Hopelijk kom je er zo uit!
Reputatie 7
Badge +3
Als reserveren niet meer mogelijk is kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat alle plaatsen zijn volgeboekt. Het beste is om maar een andere verbinding te nemen, al dan niet met een overstap.
Reputatie 7
Badge +3
Ik sluit mij bij @Tamzin aan. Er zijn voor Interailers op treinen waar reservering verplicht is een aantal plaatsen beschikbaar. Wanneer deze volgeboekt zijn, dan is reserveren niet meer mogelijk. Alternatief is om de volle prijs te betalen, een andere dag te boeken of een alternatieve route te nemen.

Zeker in de zomer is het raadzaam om vroeg te reserveren.
Reputatie 5
In hoeverre bent u te laat? Dat de reservering op korte termijn niet meer te regelen is? Of dat de trein gewoon vol zit. In het eerste geval zou u aan het loket op een station nog een reservering proberen te krijgen. In het tweede geval is er inderdaad niks meer te doen.
Reputatie 7
Badge +3
@Vareo voor Interailers zijn een een bepaald aantal plaatsen te reserveren. Zijn die op, dan kun je met je interailkaart niets meer reserveren, niet bij een loket, een conducteur, of online. Wel kun je een kaartje voor die trein tegen vol tarief kopen, als die er nog zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Overigens zijn er andere trajecten van Berlijn naar Krakau waar ook treinen rijden zonder verplichte reservering rijden zoals via Wroclaw.
Ik ben gewoon naar een loket gegaan en daar is alles gelukt! Dank voor de hulp:)
Reputatie 5
Mooi zo! Goede reis!

Reageer