beantwoord

Interrail pass bestellen

• 1 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 291 Bekeken

Komende maandag wil ik, samen met een kameraad, op interrail in Duitsland. Wij - twee lakse types - kwamen er zojuist achter dat het minimaal vier werkdagen duurt voordat je deze passen in huis hebt. In ons geval kunnen we pas op woensdag vertrekken.

Mijn vraag: Kun je interrail passen ook aan het loket van een NS station kopen (Op de dag van vertrek)? Ik weet dat er op Arnhem Centraal een internationale servicebalie is en dat je daar een pas kunt aanvragen maar kun je deze ook direct meenemen en gebruiken.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Nathan NS 2 augustus 2018, 14:01

Welkom bij onze community Erwin W!

Je kan Interrail passen kopen bij een international balie en direct meenemen. Let er wel op of er reserveringen vereist zijn voor de trein die je wilt nemen, want dat kan lastig zijn op de dag van vertrek zelf.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kennelijk is het zo dat het kan in de servicewinkels op de grote stations.

De link geeft de openingstijden aan.
Reputatie 4
Welkom bij onze community Erwin W!

Je kan Interrail passen kopen bij een international balie en direct meenemen. Let er wel op of er reserveringen vereist zijn voor de trein die je wilt nemen, want dat kan lastig zijn op de dag van vertrek zelf.
Zojuist elders een vraag gesteld die hier al is beantwoord.
Maar, wat voor interrail tickets biedt de NS dan aan?
Dit is het officiƫle verkoopkanaal voor Interrail tickets. Heb je daar iets aan?
Dankje Miriam,
Ik ga kijken wat er allemaal te kiezen is.

Reageer