beantwoord

Kaart+geld retour i.v.m aanslag

• 22 maart 2016
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb laatst een treinkaart gekocht om dit weekend naar België te gaan. In verband met de recente aanslagen in Brussel mag ik helaas niet meer heen voor mijn eigen veiligheid (Volgensmij rijden deze treinen ook niet meer, althans, dat zegt het nieuws.). Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen.
icon

Beste antwoord door Thom 22 maart 2016, 18:28

De omstandigheden zijn nu helaas wel erg bijzonder. Ik denk als u uw ticket voor vandaag had afgedrukt, NS er geen enkel probleem van zal maken. Uw kaart is verder nog wel een tijdje geldig. U kunt uw verzoek bij Klantenservice neerleggen. Het is niet duidelijk of er al een instructie voor is. Het is menselijk nu toch wat voorzichtig te zijn met het reizen naar de zuiderburen, met name naar Brussel. Ik zou zeggen: legt u de vraag voor. Telefoon 030 7515155, ze zijn er altijd. Mogelijk pakt een moderator het op.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Ludson, welkom op het NS Serviceforum! Ik kan me voorstellen dat je liever niet die kant op reist nu. Wat voor vervoerbewijs heb je aangeschaft om dit weekend naar België te gaan? Is het een ticket via NS International? Dan vind je hier meer informatie. Of gaat het om een HEMA Dagretour geldig in België en Nederland?
Reputatie 7
Badge +4
De omstandigheden zijn nu helaas wel erg bijzonder. Ik denk als u uw ticket voor vandaag had afgedrukt, NS er geen enkel probleem van zal maken. Uw kaart is verder nog wel een tijdje geldig. U kunt uw verzoek bij Klantenservice neerleggen. Het is niet duidelijk of er al een instructie voor is. Het is menselijk nu toch wat voorzichtig te zijn met het reizen naar de zuiderburen, met name naar Brussel. Ik zou zeggen: legt u de vraag voor. Telefoon 030 7515155, ze zijn er altijd. Mogelijk pakt een moderator het op.

Reageer