beantwoord

Kaartjes trein Venlo-Mönchengladbach

• 25 januari 2019
  • 8 reacties
  • 368 Bekeken

Reputatie 4
Weet iemand hoe je het goedkoopst aan een kaartje komt van Venlo naar Mönchengladbach?
icon

Beste antwoord door Martijn. 25 januari 2019, 11:48

In Venlo op station een kaartje uit de Duitse kaartautomaten halen tegen het VRR tarief is vaak het voordeligste.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
In Venlo op station een kaartje uit de Duitse kaartautomaten halen tegen het VRR tarief is vaak het voordeligste.
Ik zie dat Martijn. al een advies gegeven heeft, johnnyvtz1990. Kun je hiermee uit de voeten?
Reputatie 7
Badge +3
De Duitse automaat staat in de stationshal in Venlo naast de Kiosk, je kunt er gewoon met je NL-bankpasje betalen. De VRR-kaartjes zijn geldig vanaf Venlo.
Reputatie 4
Ik zie dat Martijn. al een advies gegeven heeft, johnnyvtz1990. Kun je hiermee uit de voeten?
Ja hoor.
Reputatie 4
Kan iemand mij zeggen hoe duur een kaartje daar kost? Op die site van de VRR kom ik er niet echt uit.
Reputatie 7
Badge +3
De Ticketberater op de VRR-site werkt om onduidelijke redenen niet. Het is echter Preisstufe C en dat betekent €12.80 enkele reis.
Reputatie 6
Badge
7,40 enkele reis via NS-International, op basis van NL 100 pct vrij. Anders zou je Blerick moeten ingeven als vertrekstation.
Reputatie 5
Badge
Ik zou eveneens een kaartje bij NS International kopen, Blerick-Mönchengladbach zonder korting in Nederland is €9,80. Goedkoper dan het VRR Tarif.

Reageer