kalender fout bij internationale tickets | NS Community
beantwoord

kalender fout bij internationale tickets

  • 6 June 2023
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

In het kader van onbenulligheden. De kalender bij de internationale tickets klopt niet. Er wordt bij a.s. zaterdag 9 juni aangegeven in plaats van 10 juni. Ik weet natuurlijk niet hoe lang dit al stuk is, maar dit kan toch wel heel vervelende gevolgen hebben als op het ticket ook de verkeerde datum staat. 

 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 June 2023, 17:19

Bekijk origineel

9 reacties

Fijn dat je dit al hebt gemeld via Twitter. Mijn collega zal het ongetwijfeld door hebben gezet zodat het aangepast kan worden. Bedankt daarvoor, Henk!

Reputatie 7
Badge +1

En hoe zit het nu met de tickets die gekocht zijn met deze data. Er staat dan 9 juni op het ticket maar jij wil dan op 10 juni reizen. Gaat dit dan wel goed???  

Reputatie 7
Badge +2

Het lijkt eerder aan de instellingen (tijdzone?) van die persoon op Twitter te liggen. Bij mij is het zaterdag gewoon de 10e in die kalender.

 

Reputatie 7
Badge

Zou best iets kunnen zien als de dag in je eigen tijdzone en de datum in die van de server ofzo, ja. Voor een groot bedrijf gericht op grensoverschrijdend verkeer is dat best een beetje dom.

Reputatie 7
Badge +3

Het lijkt eerder aan de instellingen (tijdzone?) van die persoon op Twitter te liggen.

Dan ligt het nog altijd aan de programmeur van de site. Dit is zo makkelijk te voorkomen …

Zelfde verhaal als

 

Reputatie 7
Badge +2

Sowieso gaat er in de programmatuur iets mis, want het plaatje in de startpost toont ook geen prijzen.

Reputatie 7
Badge +1

Het lijkt eerder aan de instellingen (tijdzone?) van die persoon op Twitter te liggen. Bij mij is het zaterdag gewoon de 10e in die kalender.

 

Ik had het natuurlijk alvorens dit te plaatsen gecheckt in mijn eigen computer (desktop) en zag dat het daar ook fout stond. Ik zie dat het inmiddels wel is aangepast. Vraag blijft dus open staan wat en hoe als er dus inderdaad een ticket met de verkeerde datum is aangeschaft.

Diegene kunnen zich het beste melden bij ons. We zullen dit dan oplossen want het is natuurlijk onmogelijk om een ticket voor zaterdag 9 juni te hebben.

Reputatie 7
Badge +1

Diegene kunnen zich het beste melden bij ons. We zullen dit dan oplossen want het is natuurlijk onmogelijk om een ticket voor zaterdag 9 juni te hebben.

 

Je zou ze ook actief kunnen benaderen uit de database natuurlijk. Gegevens zijn bekend. Ik denk dat dit weer tot vervelende dingen kan leiden (dubbel gereserveerde stoelen) is überhaupt bekend hoelang deze fout er in heeft gestaan. 

 

Nu is het als zo vaak: NS maakt een fout en de klant mag het zelf weer allemaal oplossen. Kan ook best zijn dat het op de uiteindelijke tickets wel goed staat maar ik heb niet het idee dat NS er zelf iets aan wil gaan doen. 

Reageer