Er zijn verschillende klimaat doelen gesteld door Nederland, België en Europa. De ns en nmbs spelen hier ook een belangrijke rol in om duurzaam transport vlot te laten verlopen. Mijn ervaring met de NS en NMBS geeft mij weinig vertrouwen in het halen van deze doelen. Ondanks dat internationale samenwerking essentieel is en waar beter tot uiting komt dan internationaal reizen zie ik al jaren geen verbetering in punctueel rijden van treinen tussen NL-BE. Waar gaat het mis? Politiek? Management? Uitvoering? Onderhoud? Communicatie? Jullie hebben genoeg tijd gehad dit uit te zoeken. Ik ben moe elke keer weer 1 of 2 uur op jullie gecommercialiseerde stations te moeten doorbrengen omdat jullie je werk structureel verkeerd doen. En als ik mij dan beklaag duurt het voor jullie 6 weken om te verwerken voordat ik mijn geld terug heb… belachelijk. Wanneer wordt er eens echt geïnvesteerd in goede accurate treinverbindingen en stappen we af van de ze rommeluitvoering en belachelijke procedures? Wanneer gaat de trein echt vooruit? Ik ben het zat op jullie stations rond te struinen op zoek naar stroom om mijn mobiel van genoeg stroom te voorzien om mijn ticket te laten zien. Ik ben het zat nog steeds geen WiFi en stroom in de internationale trein te hebben. Ik ben het zat geen samenwerking te zien waar dit overduidelijk ten koste gaat van de klant en kwaliteit van de toekomst van duurzaam transport. Waar is het leiderschap?????? Stoppen met wijzen en veranderen!
Bladzijde 2 / 2
deze reactie mag verwijderd worden
Kan weg deze reactie
Wellicht is dat artikel alweer achterhaald
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.