beantwoord

Korting wordt niet gegeven

• 18 november 2016
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Beste NS, woensdag was er een actie, Berlijn vanaf 25 euro.
Na letterlijk meer dan een uur in de wachtrij te hebben gehangen,
was er van die korting niets meer te merken en kwam je op de standaard boekingssite.
Ondanks dat ik één van de goedkoopste uren heb gekozen kwam ik toch uit op meer dan 160 euro.
Heb het toch maar gedaan maar voel me wel een beetje misleid. Hoe zit dit?
Vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door Minke NS 18 november 2016, 17:36

Hoi I. Hornsveld, welkom op het NS serviceforum.

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de hoger uitgevallen prijs van de Berlijnactie. Het is een vanaf prijs die wordt vermeld in de advertenties. Hierbij geldt een beetje hetzelfde als de goedkoopste tickets van de Thalys. De goedkoopste tickets worden als eerste verkocht. De actie geldt bijvoorbeeld voor 200 kaartjes. Als deze goedkoopste tickets verkocht zijn, ga je naar het 'gewone' tarief. Met acties van NS International moet je er altijd heel snel bij zijn, anders betaal helaas meer. Ik hoop dat je een volgende keer meer geluk zult hebben.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi I. Hornsveld, welkom op het NS serviceforum.

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de hoger uitgevallen prijs van de Berlijnactie. Het is een vanaf prijs die wordt vermeld in de advertenties. Hierbij geldt een beetje hetzelfde als de goedkoopste tickets van de Thalys. De goedkoopste tickets worden als eerste verkocht. De actie geldt bijvoorbeeld voor 200 kaartjes. Als deze goedkoopste tickets verkocht zijn, ga je naar het 'gewone' tarief. Met acties van NS International moet je er altijd heel snel bij zijn, anders betaal helaas meer. Ik hoop dat je een volgende keer meer geluk zult hebben.
Reputatie 5
Badge
@I. Hornsveld Ik weet niet of de kaarten nog te annuleren zijn, maar u zou ook kaarten met Bahncard 25 korting kunnen bestellen als u een Probeer Bahncard 25 besteld. Deze kost 19 euro en is te bestellen onder deze link: https://www.bahn.de/micro/view/probebahncard/
Dit kan ook voordelig zijn als u vaker in/naar Duitsland reist. U krijgt dan 25% korting op uw treinkaartjes gedurende 3 maanden. Ik hoop dat het u toch nog een beetje helpt.
Dank voor de reactie. Ik snap het.
Ik vind het toch een beetje misleidende actie. Alsof je op het raam van de schoenenwinkel ziet staan SCHOENENUITVERKOOP. Tien Euro. En dan geldt dat alleen maar voor de eerste drie paar die verkocht worden. Niet zo'n fijne reclame voor de NS.
Maar ik blijf wel treinen hoor! 😉 Vriendelijke groeten.
@I. Hornsveld Ik weet niet of de kaarten nog te annuleren zijn, maar u zou ook kaarten met Bahncard 25 korting kunnen bestellen als u een Probeer Bahncard 25 besteld. Deze kost 19 euro en is te bestellen onder deze link: https://www.bahn.de/micro/view/probebahncard/
Dit kan ook voordelig zijn als u vaker in/naar Duitsland reist. U krijgt dan 25% korting op uw treinkaartjes gedurende 3 maanden. Ik hoop dat het u toch nog een beetje helpt.

Dank voor de tip!

Reageer