kan ik met mijn OV zakelijk naar Düsseldorf airport reizen ? dus kan ik daar uitchecken ?
Alvast bedankt!
kan ik met mijn OV zakelijk naar Düsseldorf airport reizen ? dus kan ik daar uitchecken ?
Alvast bedankt!
Nee, daar uitchecken kan niet, er zijn daar geen paaltjes. Het kan hooguit tot Emmerich. U kunt eventuele korting in Nederland wel verwerken op een internationaal kaartje. Voor het Duitse deel betaalt u vol tarief.
Nee dat kan niet. U kunt via bahn.de of NS internationaal een kaartje kopen.
Of aan de automaat van VRR op station Arnhem.
Als u een NS Business Card hebt en uw werkgever internationaal reizen heeft aangezet, dan kunt u wel op rekening reizen naar Düsseldorf Flughafen. U boekt uw reis dan via Mijn NS Zakelijk. Zie deze pagina voor meer informatie.
Of aan de automaat van VRR op station Arnhem.
VRR-tickets zijn ook online via de VRR te koop, of in de DB Navigator-app. Dan hoef je niet naar de automaat. Arnhem-Düsseldorf Flughafen kost €16,50 enkele reis. Via NS betaal je voor het Duitse traject vanaf de grens €26,90 vol tarief enkele reis. Voordeel van een VRR-ticket is dat dat ook meteen geldig is in de Skytrain van het station naar een van de terminals.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.