Mobility ticket van NMBS: retour voor 6 euro binnen België op 22/09/2019

• 11 september 2019
  • 8 reacties
  • 241 Bekeken

Beste forumleden,

N.a.v. de week van de mobiliteit verkoopt de NMBS een Mobility Ticket voor 22 september. Dit is een retour binnen België voor 6 euro.

Je mag het ticket combineren met een ticket tot Roosendaal of Maastricht. Het is echter niet te combineren met een internationaal ticket.

((Je mag wel met een internationaal ticket naar Antwerpen/Luik, maar niet in de zelfde trein verder met het Mobility Ticket.)) Opsplitsen op eigen risico dus, zoals gebruikelijk.

Upgraden naar 1ste klas is ook mogelijk met een klasseverhoging van je beginstation van je Mobility Ticket tot het eindstation.

8 reacties

Ik heb je topic op onze Community gezet!
Ik heb je topic op onze Community gezet!
Emma,

Wat bedoel je hiermee?

Heb je het nog op een ander forum (of C..ity) gezet? (Jullie naam krijg ik niet uit mijn toetsenbord. Dat wordt altijd "communistisch gedoe").

Hou er dan wel rekening mee dat de meeste "vaste" forumleden redelijk goed op de hoogte zijn van de regels van het internationale spoorverkeer.

Als je bovenstaande doorgeeft aan gelegenheidsreizigers kan dit tot veel UvB's leiden. Zoals vorig jaar bij een andere promo, waarbij er iemand klaagde dat ze bij de HC een nieuw ticket moest kopen omdat het deel van de grens tot Noorderkempen niet gedekt was. Iemand had haar gezegd dat er toch niet gecontroleerd werd in de trein.
Wat Emma bedoelt is dat we jouw topic zelf niet beantwoorden maar dat we onze leden hier graag van op de hoogte stellen. Er is maar 1 NS Community (forum).
Beantwoorden moet echt niet.

Ik dacht gewoon dat dit aanbod ook andere forumleden kon interesseren. Daarom dat ik er ook geen vraag van gemaakt heb. Die 'like" van Emma was al voldoende als reactie van NS. 🙂
Badge +3
Ik snap er niets van, gekke-henkie post het hier op de Community/forum dus en @Emma NS heeft het op "onze Community" gezet? Als er maar één Community is dan staat het er toch al?

Wat heeft Emma dan gedaan? forum.ns.nl komt gewoon hier uit dus die twee termen mag je gewoon door elkaar gebruiken. Eén pot nat 😅
Ik snap er niets van, gekke-henkie post het hier op de Community/forum dus en @Emma NS heeft het op "onze Community" gezet? Als er maar één Community is dan staat het er toch al?

Wat heeft Emma dan gedaan? forum.ns.nl komt gewoon hier uit dus die twee termen mag je gewoon door elkaar gebruiken. Eén pot nat 😅

We geven elk nieuw topic een 'status'. Die status is alleen voor ons zichtbaar maar verteld ons wat we met dit topic willen. Community is de status die we gebruiken voor topics waar we zelf niets mee hoeven te doen maar die voor de community wel interessant zijn.
Badge +3
Oh, iets voor de moderators dus. Maar daar zien wij als gebruikers dus verder niets van. Wij zien alleen Beantwoord (bij vragen dus), en in welk subforum een topic staat (Internationaal reizen in dit geval).

Vandaar dus even verwarring om wat Emma dan eigenlijk gedaan had 😃

Puur uit nieuwsgierigheid, welke andere statussen zijn er voor jullie?

Misschien zou in dit geval een optie "Verwijderen na 22 september" wel handig zijn (want verouderde info), of verplaatsen naar het Archief waar 'normale' gebruikers geen toegang toe hebben, tenzij een zoekopdracht een match geeft. 🤔
Oh, iets voor de moderators dus. Maar daar zien wij als gebruikers dus verder niets van. Wij zien alleen Beantwoord (bij vragen dus), en in welk subforum een topic staat (Internationaal reizen in dit geval).

Vandaar dus even verwarring om wat Emma dan eigenlijk gedaan had 😃

Puur uit nieuwsgierigheid, welke andere statussen zijn er voor jullie?

Misschien zou in dit geval een optie "Verwijderen na 22 september" wel handig zijn (want verouderde info), of verplaatsen naar het Archief waar 'normale' gebruikers geen toegang toe hebben, tenzij een zoekopdracht een match geeft. 🤔

De andere statussen zijn: Wordt uitgezocht, Reactie nodig en Afgehandeld. Waar ze voor zijn laat zich raden.

Reageer