beantwoord

Noorderkempen ontbreekt nog in de kaartautomaat

• 4 april 2018
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Noorderkempen ontbreekt nog als mogelijke bestemming bij de kaartjes naar België in de NS-kaartautomaat. Wordt dat wel tijdig aangepast? Het is een belangrijke bestemming bij combinatie met een binnenlands Belgisch vervoerbewijs zoals de Rail Pass.

Verder biedt de kaartautomaat, ook voor 9 april 2018 en later, alleen kaartjes naar België via Roosendaal-grens en Visé-grens. bijdragevandennis
icon

Beste antwoord door Dennis 9 april 2018, 22:41

Noorderkempen is inmiddels een mogelijke bestemming in de NS-kaartautomaat. Meer algemeen zijn reisroutes via Hazeldonk-grens nu beschikbaar. bijdragevandennis
Bekijk origineel

4 reacties

Ik ga even navraag voor je doen Dennis. Als ik meer weet zal ik je dit laten weten.
Reputatie 6
Badge +1
Abonnementen naar Breda grens zijn overigens ook nog steeds niet verkrijgbaar. Dat direct ook even nagevraagd worden.
Reputatie 6
Badge +2
Noorderkempen is inmiddels een mogelijke bestemming in de NS-kaartautomaat. Meer algemeen zijn reisroutes via Hazeldonk-grens nu beschikbaar. bijdragevandennis
Ik heb bericht ontvangen dat dit vanaf 9 april beschikbaar was in de kaartautomaat. Technisch gezien was dit niet eerder mogelijk.

Reageer