beantwoord

NS Internationaal ticket niet ontvangen

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo, vandaag reis ik met de internationale trein, maar ik kan mijn ticket niet vinden in m'n mailbox. Wel heb ik een afschrift van de reis in m'n bankafschrift. Is het op een of andere manier mogelijk om toch op het ticket te reizen? Groet, Hidde
icon

Beste antwoord door Denice NS 27 december 2018, 18:19

Hi HiddeW. Welkom bij de Community!

Vervelend dat je je ticket niet kan vinden! Gaat het om een ticket dat is gekocht via NS International? In dat geval kan je namelijk het beste even contact opnemen met onze NS International Klantenservice via 030-2300023. Of contact opnemen via de chat. Deze kan je links onderaan deze pagina vinden. Hopelijk ben je dan nog op tijd voorzien van je ticket!
Bekijk origineel

3 reacties

Hi HiddeW. Welkom bij de Community!

Vervelend dat je je ticket niet kan vinden! Gaat het om een ticket dat is gekocht via NS International? In dat geval kan je namelijk het beste even contact opnemen met onze NS International Klantenservice via 030-2300023. Of contact opnemen via de chat. Deze kan je links onderaan deze pagina vinden. Hopelijk ben je dan nog op tijd voorzien van je ticket!
Hi Denice, het is inmiddels opgelost bij de balie van NS internationaal. Toch bedankt voor je reactie
Ah, gelukkig!

Goede reis!

Reageer