NS international | NS Community
beantwoord

NS international

  • 12 April 2022
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik krijg NS international na langdurig in de wacht niet te pakken. Ik wil graag met hulp bij het boeken van een nachttrein, kan niet online. Meerdere tijdstippen geprobeerd. 

Prijzen worden steeds hoger hoe langer het duurt. Dus svp snel contact. 

 

 

icon

Beste antwoord door Treinspotter Ruben 12 April 2022, 15:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hier vragen om contact heeft niet zoveel zin. Wij werken niet bij NS International. 😉 U kunt eventueel ook contact zoeken via de app of chat, maar bij online-boeken heeft dat weinig zin. U kunt het beste volhouden, zoals ook te lezen valt in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +1

Welke reis zou je willen boeken en op welke datum?

Reputatie 7
Badge +1

De ENIGE nachttrein die uit NL vertrekt-als geregelde dienst, niet die aftandse af en toe toeristentrein, is van de OeBB en kan je boeken via oebb.at. en het NightJet. OF probeer anders de treinreiswinkel-die willen ook nog wel klantvrindelijk doen.

Als je voor op korte termijn vaak een melding krijgt van ´kan niet´ -die trein is dus opeens nogal overhypet populair en vaak volgeboekt. EN er zijn wat periodes dat vanwege alweer werken ergens langsheen die een tijdlang niet in NL KAN komen.

Reageer