beantwoord

NS international app

• 2 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Vreemd een paar weken geleden bestelde ik in het buitenland een NS international ticket (tickets). Ik deed de bestelling via een laptop. Maar ik kon de bestelling niet meer importeren via de app op mijn mobiel. De import knop was verdwenen en op andere mannieren (link in email e.d.) kreeg ik een fout melding. ik weet zeker dat ik maanden geleden dit wel kon doen en meerdere keren gedaan heb met reizen naar oost Europa.

De app is erg belangrijk zeker bij calamiteiten enzo. Nu vroeg ik mij af:

1. waarom werkt dat niet meer?
  2. wanneer werkt het weer?
  3. komt het wel terug of word de app "uitgekleed"?
De app had mij heel goed kunnen helpen bij mijn reis problemen paar weken geleden waar wij nog steeds niet van hersteld zijn. Het is zo erg dat ik bijna niet meer met de NS durf te reizen. De partner zal ZEKER nooit meer aanspraak maken op deze diensten in dit land en ze heeft duidelijke instructies gemaakt in haar bedrijf (multinational uit Amerika) dat NIEMAND van het personeel meer MAG reizen met de NS in Nederland. Te gevaarlijk, onvoorspelbaar en vreemd. Naast dat het ook nog eens erg duur is en nog veel duurder kan uitpakken als je even niet oplet. Wat voor een buitenlander natuurlijk een makkelijke fout is.

De melding dat je voor zakenreizen maar eerste klas moet reizen is haar te vreemd. Voor je het weet willen alle engineers, sales mensen en service personell met business class vliegen/rijden en ga zo maar door. Een normale trein rit in een eerste wereld land zou toch moeten kunnen (tegen eerlijke betaling danwel).

Groetjes,

Terence
icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 augustus 2019, 15:40

Goedemiddag iCQ,

Het ticket dat je hebt gekocht, was dat een mobiel ticket of een home-print ticket? Nog niet elk ticket kan namelijk in de app worden geladen.
Als je een mobiel ticket had en het was een verstoring of bug, dan kan het soms helpen om de app opnieuw te installeren en dan opnieuw het ticket te importeren. Verder is er op het moment niets aan de hand met de app en is er geen aanpassing gedaan in de beschikbaarheid van mobiele tickets.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag iCQ,

Het ticket dat je hebt gekocht, was dat een mobiel ticket of een home-print ticket? Nog niet elk ticket kan namelijk in de app worden geladen.
Als je een mobiel ticket had en het was een verstoring of bug, dan kan het soms helpen om de app opnieuw te installeren en dan opnieuw het ticket te importeren. Verder is er op het moment niets aan de hand met de app en is er geen aanpassing gedaan in de beschikbaarheid van mobiele tickets.
Reputatie 6
Beste @iCQ

Misschien verstandig om alles over uw reis van Frankrijk naar Nederland in één topic te behandelen dan telkens meer topics aan te maken en andere topic te vullen over fragmenten van deze reis.
Dat hou je het voor iedereen meer overzichtelijk en we hoeven niet alles telkens opnieuw te lezen wat elders ook al geschreven is.

Andere tip:
Beperk u tot de kern van uw probleem, dat in heel Amerika het nu bekend is dat reizen met NS veel te gevaarlijk is, is naast dat dit natuurlijk onzin is gewoon een vorm van stemmingmakerij wat niemand verder serieus neemt.

Reageer