beantwoord

ns international app vertrektijden

• 15 juli 2019
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

In de ns international app is de mogelijkheid om vertrektijden per station op te vragen, super handig. Alleen is het veld met resultaten bij elk station sinds een tijdje leeg, ook de Nederlandse stations. Kan dit worden verholpen?

icon

Beste antwoord door Jouke NS 17 juli 2019, 10:22

Ik wil je in eerste instantie adviseren het via de feedback knop in de app te melden, hugomisset. Dan kun je zelf contact opnemen met de makers van de app en kunnen ze je aanvullende vragen stellen. Mocht dat geen oplossing bieden kan ik ook voor je gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen hugomisset en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen waarom dit bij jou niet werkt, als ik het zelf probeer werkt het probleemloos. Mogelijk was dit gisteravond een tijdelijke storing en is het ondertussen alweer opgelost. Heb je er nog steeds last van?
Ja nog steeds. Ook na het opnieuw installeren van de app werkt het nog steeds niet. Het gaat om de IOS versie.

Ik wil je in eerste instantie adviseren het via de feedback knop in de app te melden, hugomisset. Dan kun je zelf contact opnemen met de makers van de app en kunnen ze je aanvullende vragen stellen. Mocht dat geen oplossing bieden kan ik ook voor je gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is.
Het is gelukt, ik heb contact gezocht met de ontwikkelaars en zij hebben de fout verholpen.

Reageer