Onjuiste informatie Roosendaal-Essen | NS Community

Onjuiste informatie Roosendaal-Essen

  • 6 December 2021
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Bij de reizigers informatie op zowel de NS-site als op teletekst staat dat er deze week op dit traject geen treinen rijden wegens onverwachte werkzaamheden. Dit terwijl exploitant NMBS drie dagen geleden via de media heeft laten weten dat de treinen niet rijden wegens personeelstekort. Dit soort verdraaien van de waarheid draagt niet bij aan het vertrouwen van de klant in door NS verstrekte informatie. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge

Heb m even uitgevraagd. 

Reputatie 7
Badge

Het zit 'm in het feit dat dit juist wel van te voren was aangekondigd.

Dan wordt een ander deel van het systeem gebruikt waar logistieke problemen niet te kiezen is als oorzaak.

 

Mooier kan ik t niet maken.

 

Reputatie 7

Zie dit artikel in het nieuwsblad. Lijkt mij dus dat Tamzin gelijk heeft. Beetje onzinnig van NS om daar een draai aan te geven.

 

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211202_94440885

Reputatie 7
Badge +1

Ach, ze zullen het wel te druk hebben gehad om iets aparts in te tikken-gewoon een standaard voorraad-bericht invoegen?!

Op de site van treinreiziger.nl stond het al voor het ingaan aangekondigd-en enkel in de ochtend en met vervangingsbussen-als ik me goed herinner. tenzij dat ook alweer gewijzigd is.

De vaste lezers/volgers weten toch allang dat je bij voorkeur juist NIET bij NS-info moet zijn om de juiste stand van zaken te leren kennen?

Reputatie 7

Het zit 'm in het feit dat dit juist wel van te voren was aangekondigd.

Dan wordt een ander deel van het systeem gebruikt waar logistieke problemen niet te kiezen is als oorzaak.

 

Mooier kan ik t niet maken.

 

Ik ga het jou echt niet kwalijk nemen, maar lees ik het nu goed omdat dit soort problemen blijkbaar niet in het systeem zitten wordt er maar gezegd dat er werkzaamheden zijn? Dan moet je dus het systeem aanpassen en misschien wat handmatig aanpassen, maar niet dit soort dingen gaan doen lijkt mij.

Reageer