ook Eurostar begint met nietszeggende aanbiedingen

• 8 maart 2018
  • 8 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 7
Badge
in mijn mailbox:

Profiteer nu van extra voordelige Eurostar tickets naar Londen!
Op naar Londen!
Vanaf €40 (1)
Zin om deze lente of zomer lekker een paar dagen naar de hoofdstad van Engeland te gaan? Pak dan nu uw kans en boek extra voordelig uw tickets voor reizen tussen 22 maart en 28 augustus.
Let's go!
Londen - Amsterdam
Reis tussen 4/04 en 28/08
Vanaf €40 (1)

Als je dan op (1) klikt, krijg je een koopscherm met vertrek Sint Pancras naar Amsterdam. Zodra je de richting omdraait, stijgt de laagste prijs naar €83 en is de terugreis "vol" voor dit tarief. De maanden juli en augustus zijn nog niet te boeken in juli en augustus....

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als je denkt dat Eurostar goedkoop is wacht je nog een flinke teleurstelling. Ik heb niet voor niets ernstig twijfels of deze treinen wel levensvatbaar zijn.
Badge
Als ik even héél eerlijk mag zijn, lijkt dit mailtje zo verdacht veel op spam/phishing qua opbouw en dergelijke... :?
Reputatie 7
Badge +3
Het lijkt me meer een mailing van NS int.
Reputatie 1
Is gewoon te boeken via https://www.nsinternational.nl/nl/treintickets#/GBSPX/NLASC/ob. Mogelijk bevinden zich toch wat problemen op die website voor als je bijvoorbeeld op 9 april wilt gaan reizen.
Reputatie 6
Badge
Het klopt dat de heenreis duurder is dan de terugreis. Je reist namelijk met twee verschillende treinen.
Naar Brussel met de IC Brussel of de snelle Thalys, en vanaf Brussel na de douane met de Eurostar.

Vanwege de formaliteiten m.b.t. de douaneverdragen en de veiligheidsregelementen (trein controleren) is er de komende paar jaar nog geen directe verbinding mogelijk vanaf Nederland naar Engeland mogelijk. Uiteindelijk moet je eind 2019 de douane op Amsterdam kunnen passeren en vanaf dan is een directe verbinding mogelijk.

Hopelijk zelfs al eerder!
Reputatie 7
Badge +3
@Aar
Als je op site van NS Int kijkt zijn er ook ritten richting Londen geheel met Eurostar met een stop van 80 minuten in Londen voor controles.
Reputatie 3
Geen stop in Londen maar in Brussel !
Reputatie 7
Badge +3
Klopt, sorry.

Reageer