OV chipkaart gebruikt tijdens ns international reis | NS Community

OV chipkaart gebruikt tijdens ns international reis

  • 2 December 2022
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Ik heb op 21 maart een trip gemaakt naar Brussel en daarvoor een kaartje van Rotterdam naar Brussel en terug gekocht via NS international. Nu heb ik uit gewoonte (stom) mijn ov chipkaart gebruikt om in te checken op Rotterdam en aan het einde van de dag weer uitgecheckt met mijn ov (wat hij weer als een incheck zag). Hierdoor heb ik nu 2 uitchecks gemist terwijl ik dus eigenlijk al een ns international kaartje had gekocht. Kan ik mijn geld terug krijgen?


6 reacties

Hallo alexakaptein en welkom bij de NS Community,

 

Je bent zeker niet de eerste die dit is overkomen. Je kan via onze klantenservice je geld terugvragen. We zullen dit dan uiteraard gewoon terugstorten naar jouw rekening. Laat je ons weten of het is gelukt?

Ik heb gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat ik een chat in deze community moest beginnen. Naar welk klantenservice platform verwijs je nu? Ik vind het een beetje verwarrend

 

Dit is een reiziger helpt reiziger platform waarin de overige reizigers niet in jouw gegevens kunnen kijken, laat staan geld terug kunnen geven. Je kan via elk kanaal dit verzoek indienen, behalve via deze community.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo alexakaptein en welkom bij de NS Community,

 

Je bent zeker niet de eerste die dit is overkomen. Je kan via onze klantenservice je geld terugvragen. We zullen dit dan uiteraard gewoon terugstorten naar jouw rekening. Laat je ons weten of het is gelukt?

Dat kan ook nog 8 maanden na dato?

Ik had de datum niet gezien. Ik durf er geen uitspraak over te doen of dit dan nog mogelijk is, maar wellicht dat mijn collega uit coulance nog iets voor je kan doen.

Ik heb op 21 maart een trip gemaakt naar Brussel en daarvoor een kaartje van Rotterdam naar Brussel en terug gekocht via NS international. 

Daar kom je dan wel een beetje laat achter.

Reageer