Per 1/8 Ook met de chipkaart naar Gronau(DE), incl. abonnementen!

• 20 juli 2021
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 6
Badge

Las dit net op '’treinreiziger'’ en leek me wel de moeite ook hier even te melden. Je moet dan op blauwnet in/uitchecken vanaf Enschede. Dit dus als nu 3e bestemming in Duitsland die aldus '’gratis'’ voor ABO-houders bereikbaar wordt!

(tot die dag kost een enkeltje via ns-intern. 1.80 extra voor de 1 Km net over de grens)

4 reacties

Reputatie 5

Mag je dus met bv een weekendvrij tot gronau reizen? Hoe check je in en uit dan is er een zuil? Die heb ik de laatste keer niet gezien….. van aachen wist ik, wat is de derde bestemming?

Badge +3

Mag je dus met bv een weekendvrij tot gronau reizen?

Ja, vanaf 1 augustus.

Hoe check je in en uit dan is er een zuil? Die heb ik de laatste keer niet gezien…

Er is een paaltje geplaatst. Zie dit artikel.

van aachen wist ik, wat is de derde bestemming?

Leer.

Reputatie 5

Top! Goed om te weten en leuk om eens te proberen als de besmettingen niet meer zo hoog zijn.

Badge +3

Het paaltje werkt nu al (ervaring van een reiziger), zie ook dit topic.

Het staat naast de Duitse kaartautomaat dus kan je daar eventueel een binnenlands ticket voor DE kopen.

Zorg wel dat je vanuit Nederland ingecheckt bent bij Keolis/Blauwnet natuurlijk.

Ben alleen benieuwd of NS Flex het ook snapt (studentenreisproduct gaat prima), maar dat zou in ieder geval vanaf 1 augustus zo moeten zijn.

Reageer