beantwoord

per ongeluk 2 keer ICE toeslag gekocht

  • 10 december 2019
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Mijn moeder heeft vandaag per ongeluk twee keer een ICE toeslag via de NS app gekocht. Is het mogelijk om het bedrag van de tweede terug te krijgen? 

icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 december 2019, 14:01

Hallo Robina en welkom bij de NS Community. 

Zoals masd al aangeeft kan je moeder hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Zij kunnen je moeder hierbij helpen. Let wel, ze dient zelf contact op te nemen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Via de app gekochte ICE/ICD-toeslagen zijn persoonsgebonden, dus dat zou wel moeten kunnen.

Je/zij kan hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice via telefoon of chat. Facebook of Twitter kan ook

Hallo Robina en welkom bij de NS Community. 

Zoals masd al aangeeft kan je moeder hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Zij kunnen je moeder hierbij helpen. Let wel, ze dient zelf contact op te nemen. 

Reageer