beantwoord

Prijs kaartje tot de grens Interrail

• 9 juni 2015
  • 5 reacties
  • 791 Bekeken

Hoi,

Hoe kan ik erachter komen hoe duur het kaartje is dat ik moet kopen om mijn traject tot de grens te betalen wanneer ik gebruik ga maken van Interrail? Deze zomer zal ik van Utrecht naar Innsbruck gaan met de ICE van Utrecht Centraal naar Frankfurt, dan steek ik de grens over bij Emmerich. Ik weet dat ik vijftig procent korting kan krijgen, en dat ik een kaartje bij de service balie moet halen, maar nergens is te vinden hoe duur het traject is, voor of na de korting.

Alvast hartelijk bedankt,
Maarten
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 9 juni 2015, 16:52

De reis Utrecht - Grens (via Arnhem) kost 16,10 maartens90 . Omdat ik erg service- en klantgericht ben zal ik het ook voor je door de helft delen en zou je kaartje met 50% korting 8,05 euro moeten kosten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het het beste telefonisch even vragen. 030 2300023.
De reis Utrecht - Grens (via Arnhem) kost 16,10 maartens90 . Omdat ik erg service- en klantgericht ben zal ik het ook voor je door de helft delen en zou je kaartje met 50% korting 8,05 euro moeten kosten.
Hartelijk dank! Zeer klantgericht inderdaad, hoef ik daar mijn mooie hoofdje niet over te breken.
Reputatie 1
Badge
MAR zie dat kaartjemaar eens voor dat geld ergens te krijgen! Dat lukt dus niet-en alle kaartjes worden op 10 ct afgerond.
Ga naar de site forum.worldonrails.nl voor alles rond IR en dit soort zaken. OF neem de bus. Bespaar die 10 eur die NS-INT je ook nog aftroggelt als'''service'' voor dat biljet door hem pas in DE bij de DB te kopen- meinfernbus brengt je wel van Utr naar DUS
Of de treinreiswinkel-die regelen dan alles in 1. Officiaal hoort nl dat kaartje tot grens aangehecht aan je IR te zittren-en heb je al bedacht over terug? of vleig je dan van verweg?
Hoe kan ik erachter komen hoe duur het kaartje is dat ik moet kopen om mijn traject tot de grens te betalen wanneer ik gebruik ga maken van Interrail? Deze zomer zal ik van Utrecht naar Innsbruck gaan met de ICE van Utrecht Centraal naar Frankfurt, dan steek ik de grens over bij Emmerich. Ik weet dat ik vijftig procent korting kan krijgen, en dat ik een kaartje bij de service balie moet halen, maar nergens is te vinden hoe duur het traject is, voor of na de korting.
Kaartje Utrecht- Innsbruck is te koop vanaf €41 ;)
https://www.busradar.com/search/?ShowTrain=False&From=Utrecht&To=Innsbruck&When=2015-07-17&Passengers=1

Reageer