Printen E-ticket 4 pagina's=2 teveel

• 26 september 2016
  • 14 reacties
  • 540 Bekeken

Reputatie 3
Voor het printen van een E-ticket voor een reis van Hoorn Kersenboogerd naar Gent,een retour, zijn maar liefst 4 blaadjes nodig!
Terwijl hooguit 2,maar waarschijnlijk 1,voldoende had geweest!
Denk om het milieu NS en zorg dat het er dan ook maar hooguit 2 zijn!

14 reacties

Je hebt wel een beetje gelijk Satneef. Ik zie dit ook graag in de toekomst veranderen steeds meer tickets zijn óf in de app te gebruiken óf op te laden op een ov-chipkaart. Je feedback is terecht. Mag ik vragen waarom het vier A4'tjes zijn en niet twee?
Reputatie 3
Je hebt wel een beetje gelijk Satneef. Ik zie dit ook graag in de toekomst veranderen steeds meer tickets zijn óf in de app te gebruiken óf op te laden op een ov-chipkaart. Je feedback is terecht. Mag ik vragen waarom het vier A4'tjes zijn en niet twee?
1 voor de heenreis (zonder Thalys),3 voor de terugreis: Gent-Antwerpen,Antwerpen-Schiphol met de Thalys, en Schiphol-Hoorn Kersenboogerd
Reputatie 3
Nog bedankt voor het begrip Klaas-Jan!
Ah, dan snap ik het. Ik kan nu niets voor je betekenen, maar dit is een onderwerp dat ik blijvend (en volhardend) intern aankaart.
Reputatie 3
Heel goed Klaas-Jan!
Dank je!
Reputatie 3
is er al vooruitgang geboekt?
Nee nog niet. Heb vorig weekend voor 2 personen een retourtje Hoogkarspel-Aken geprint.
4 a4tjes totaal
1 a4tje heenreis
1 a4tje terugreis
en dan nog 2 a4tjes voor een pootjes passering.
ik heb 2 a4tjes in de printer gestopt de tickets geprint voor heen en terugreis toen de a4tjes om gedraaid weer in de papierinvoer gelegd en op de achterzijde de poortjespassering geprint.
Hoi markjan witte, dat is jammer. Is een mobiel ticket ook een optie voor je?
Nee reis tot Sittard met ns treinen
Ik zal het signaal nogmaals doorgeven. Of er op korte termijn verandering in zal komen durf ik niet aan te geven, maar ik geef het door. Bedankt!
Reputatie 3
Al geregeld?
We zijn intern hard bezig om zo veel mogelijk tickets digitaal aan te bieden en daarmee mensen minder te laten printen, maar ik weet niet precies wat de plannen zijn op dit geval op te pakken.
Reputatie 3
ik merk dat NS de inkt en papier niet zelf hoeft te betalen.
9 maanden en nog niet voor elkaar.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt al lang met een mobiel kaartje van Hoorn naar Gent reizen. Ik print mijn kaartjes naar België nooit meer uit en dat is al een tijd zo.

NSInternational heeft het al lang voor elkaar. Feitenkennis werkt beter dan vooringenomen negativiteit. U hoeft bovendien niet af te drukken.

Reageer