beantwoord

Problemen met NS international?

• 1 september 2019
  • 8 reacties
  • 246 Bekeken

Beste forumleden,

Als ik op de website van NS International een prijs wil zoeken van België naar Nederland (vandaag of een andere dag) dan krijg ik de melding dat de rit uitverkocht is. Zelfs voor de IC Brussel.

Ligt dit aan mijn tablet? Of aan NS International?

icon

Beste antwoord door gekke_henkie 1 september 2019, 14:35

@iMark

Ik zag net "uitloggen" bovenaan de eerste pagina.

Geen idee wanneer ik ingelogd ben of met welke gegevens. Maar door uit te loggen zie ik weer prijzen.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Op mijn Mac krijg ik prijzen te zien en zou ik kaartjes moeten kunnen kopen. Zou het een tijdelijk hikje geweest zijn of zou het aan je tablet liggen?
Getest met Safari 12.1.2 voor macOS 10.14.6
@iMark

Ik zag net "uitloggen" bovenaan de eerste pagina.

Geen idee wanneer ik ingelogd ben of met welke gegevens. Maar door uit te loggen zie ik weer prijzen.
Badge +3
In de app kan je bij Instellingen zelf kiezen welk abonnement je hebt. Reisadviezen (en de prijs) worden daarop gebaseerd.

Bij Altijd Vrij of een SRP (of andere vrij reizen abonnementen) krijg je dan ook geldige terugsteekadviezen e.d.

Oeps, dit ging over International... maar wellicht heeft die ook zo'n instelling?
Oeps, dit ging over International... maar wellicht heeft die ook zo'n instelling?
Robert,

In NS International kan je ook je abonnementen ingeven.

Het vreemde was hier dat ik precies met Interrail was ingelogd bij NS International. Geen idee hoe ik daarin geslaagd ben. Want "Interrail" staat er niet tussen.

Reputatie 7
Badge +3
Volgens mij proberen ze je echt gek te maken 🤣
Badge +3
Is de oorzaak in ieder geval bekend... Gremlins!
Gremlins!
Privacygevoelige gremlins?

Ik vond het al vreemd dat het symbool van Interrail bovenaan een pagina van NS International stond.

Maar het verklaart wel waarom een Eurostarticket van Amsterdam naar Brussel maar 10 euro kostte voor het uitloggen. ☺️
Badge +3
Mweh, zie https://geeks.media/we-finally-know-what-happens-when-gremlins-cross-a-time-zone

Iets met grenzen en zo... welkom in Europa dus? 🤔

So there we have it, 32 years in the making and it turns out that timezones really do factor into Mogwai transformation... Was it worth the wait?

This completely for entertainment purposes and totally off-topic towards the NS, of course.

Reageer