beantwoord

RE19 Arnhem - Emmerich

• 26 april 2017
  • 3 reacties
  • 436 Bekeken

Weet iemand of het mogelijk is om met een kaartje uit de NS automaat met de RE19 te reizen van Arnhem naar Emmerich?
Er staan ook Duitse automaten, maar met 100% korting in NL is het uiteraard veel goedkoper om een kaartje te kopen bij de NS automaat, dat kost dan 8 euro retour. Alleen, de mensen van Abellio (die de eerste paar dagen naast de nieuwe automaten stonden) wisten niet of dat mocht, ze beweerden zelfs dat het niet mogelijk was om zo'n kaartje bij de NS automaat de kopen. De mensen van NS bij de servicebalie (internationaal) konden dit ook niet bevestigen, en gaven toe dat ze ook niet wisten waar die kaartjes wel voor bedoeld waren.

dank alvast!
icon

Beste antwoord door Maarten86 26 april 2017, 10:49

Ja, dat kan! Een kaartje uit de NS-automaat in Arnhem kost met vrij reizen binnen Nederland € 4,00 als ik het me goed herinner, dus inderdaad € 8,00 retour. Dat is inderdaad goedkoper dan de € 5,90 die u met een VRR-kaartje zou betalen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Ja, dat kan! Een kaartje uit de NS-automaat in Arnhem kost met vrij reizen binnen Nederland € 4,00 als ik het me goed herinner, dus inderdaad € 8,00 retour. Dat is inderdaad goedkoper dan de € 5,90 die u met een VRR-kaartje zou betalen.
Reputatie 4
De tickets uit de NS-automaat worden uiteraard gewoon geaccepteerd:

"Naast VRR tickets worden internationale tickets van DB en/of NS International ook op onze treinen geaccepteerd."

http://nl.abellio.de/noordrijn-westfalen/fahrplaene-tickets/tickets-tarieven
Goed om te weten, dank voor je snelle reactie !

Reageer