Reis aangegeld maar geen bevestiging | NS Community
beantwoord

Reis aangegeld maar geen bevestiging

  • 29 December 2021
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 2
  • Reisadviseur*
  • 49 reacties

Ik ga dit weekend op korte interrail door Duitsland met een hotel bij Ostbahnhof in Berlin. Heb deze reis aangemeld op einreiseanmelding.de. Maar er komt helemaal geen bevestiging op de mail. Hoe kunnen ze dan zien dat je wel aangemeld bent of zien ze dat online. Of is er toch iets niet goed gegaan met aanmelden en moet het opnieuw. Wie heeft het al vaker gedaan dat aanmelden. 

icon

Beste antwoord door ICN 29 December 2021, 17:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Heb het al gezien. De bevestiging komt niet via mail maar wordt naar je pc gedownload. Bij mij in de map Downloads. 

Badge +3

Heb je wel de mail met verificatiecode ontvangen, of heb je dat via SMS gedaan?

Voor de rest lijkt me voor kort verblijf een negatieve test of herstel/vaccinatiebewijs (internationale qr code) voldoende. Je gegevens kan je dan bij het hotel invullen.

Reputatie 4

Misschien geheel ten overvloede, maar heb je al de spambox van je email gecheckt?

Ik kan het intern niet achterhalen of je een bevestiging krijgt. Ik vond wel contactgegevens waar je dit kan navragen:

 

Email: einreiseanmeldung@rki.de
Tel.: +49 (0)30 18754-0

Reputatie 7
Badge +1

Ik ga dit weekend op korte interrail door Duitsland met een hotel bij Ostbahnhof in Berlin. Heb deze reis aangemeld op einreiseanmelding.de. Maar er komt helemaal geen bevestiging op de mail. Hoe kunnen ze dan zien dat je wel aangemeld bent of zien ze dat online.

Er komt geen bevestigingsmail dus ik vermoed dat laatste.

Reageer