beantwoord

Reis boeken van Arnhem naar Cambridge in april - maar wat is de dienstregeling?

• 9 februari 2018
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Ik reis op 15 april van Arnhem naar Cambridge. Maar op basis van welke dienstregeling moet ik op die dag mijn reis plannen? De gegevens die nu in HAFAS planner op NS Internationaal staan zijn dan wellicht achterhaald. Immers IC Brussel rijdt dan wellicht via Breda en misschien ook al een Eurostar vanuit Nederland? Wanneer geeft NS uiterlijk duidelijkheid over bovenstaande potentiƫle wijzigingen?

Ik plan om nu mijn reis als volgt te boeken: een Eurostar standard fare (i.h.b. een ticket elk belgisch station - Cambridge UK) en een los retour Arnhem - Essen (b). Als de dienstregeling in de tussentijd wijzigt, is mijn Eurostar ticket dan eventueel toch kosteloos te wijzigen?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 9 februari 2018, 09:55

Ik reis op 15 april van Arnhem naar Cambridge. ... Ik plan om nu mijn reis als volgt te boeken: een Eurostar standard fare (i.h.b. een ticket elk belgisch station - Cambridge UK) en een los retour Arnhem - Essen (b). Als de dienstregeling in de tussentijd wijzigt, is mijn Eurostar ticket dan eventueel toch kosteloos te wijzigen?
er is niets bekend, en kosteloos wijzigen zit er niet in, dus verstandigste is om nu niets te boeken in Nederland. Een treinkaartje Arnhem naar Essen of Noorderkempen is altijd op 14 april via www.nsinternational.nl of www.b-rail.be te bestellen. Er zijn nl geen gereserveerde zitplaatsen in Nederland. Uw stoel in de Eurostar reserveren is wel slim, als u zeker weet dat u die dag/tijd bij leven en welzijn naar Cambridge reist.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge
Ik reis op 15 april van Arnhem naar Cambridge. ... Ik plan om nu mijn reis als volgt te boeken: een Eurostar standard fare (i.h.b. een ticket elk belgisch station - Cambridge UK) en een los retour Arnhem - Essen (b). Als de dienstregeling in de tussentijd wijzigt, is mijn Eurostar ticket dan eventueel toch kosteloos te wijzigen?
er is niets bekend, en kosteloos wijzigen zit er niet in, dus verstandigste is om nu niets te boeken in Nederland. Een treinkaartje Arnhem naar Essen of Noorderkempen is altijd op 14 april via www.nsinternational.nl of www.b-rail.be te bestellen. Er zijn nl geen gereserveerde zitplaatsen in Nederland. Uw stoel in de Eurostar reserveren is wel slim, als u zeker weet dat u die dag/tijd bij leven en welzijn naar Cambridge reist.

Reageer