Ik weet dat de voorwaarden niet toelaten om je ticket om te boeken of een ander te laten reizen. Dus ik vraag hier niet om geld terug of wat dan ook. Ik ben mij bewust van de voorwaarden. Wat ik mij afvraag is waarom het niet kan, los van de voorwaarden. Ik heb een reis voor twee personen geboekt maar door persoonlijke omstandigheden kan de persoon niet mee. Nu heb ik dus een lege stoel in de 1e klas.Ik zet mijn koffer er maar op denk ik. Vraag is dus, waarom kan je niet de persoon aanpassen. Waarom is die voorwaarde er.
Reis naar Berlijn waar iemand niet meer mee gaat
Beste antwoord door Tamzin
Beste ​
Die tickets waar u over beschikt zijn tickets die tegen (zeer) lage prijs worden aangeboden en daarom gelden er beperkende voorwaarden, in dit geval op tijd boeken, niet kunnen veranderen en reizen met wat minder drukke treinen. U neemt dus een zeker risico als u ze koopt.
Wie flexibiliteit wil of nodig heeft, zoals veel zakelijke reizigers, heeft geen keuze dan een ticket tegen het volle tarief te kopen en betaalt al gauw het dubbele of drievoudige van wat u hebt betaald.
Als u zou kunnen veranderen of annuleren dan koopt uiteraard niemand nog een ticket tegen de volle prijs.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.