beantwoord

reizen Belgie - Brussel-Rotterdam

• 8 september 2018
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

goede middag, ik ga vanaf volgend week elke vrijdagmiddag of zaterdagmorgen van Brussel naar Rotterdam en elke zondag van Rotterdam naar Brussel. (ik loop stage in Brussel en wil het weekend graag naar huis) Nu heb ik al van alles opgezocht maar ik weet en begrijp nog steeds niet echt wat voor hmij het voordeligste is. Zou u mij misschien kunnen helpen? Ik heb een ov studenten product waarmee ik in het weekend gratis kan reizen. Ik heb iets gelezen over een gratis intercity naar Brussel (bij studenten en reizen)..Geldt dit ook voor mij.? Ook heb ik iets gelezen over een Go Pass in Belgiƫ maar dit geldt niet de grens (dus tot Noorderkempen en tussenliggend stuk (flink) betalen) . Bij de Belgische NS (NMBS) heeft niemand mij tot nu toe geholpen dus ik hoop dat u mij het voordeligste tarief of de gunstigste mogelijkheid kunt geven.
Alvast bedank.
Groetjes Kim
icon

Beste antwoord door Vareo 8 september 2018, 19:45

Volgens mij is het goedkoopste een weekendretoer Roosendaal-Brussel uit de automaat maar dan ben je ook langer onderweg. Voor de snellere route via Noorderkempen zijn geen goedkope weekendretoers te krijgen. Ik denk dat je dan een early bird retoer Breda-Brussel moet aanschaffen. Die moet minstens een week van te voren aangeschaft worden. Een gratis intercity naar/van Brussel bestaat volgens mij niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Volgens mij is het goedkoopste een weekendretoer Roosendaal-Brussel uit de automaat maar dan ben je ook langer onderweg. Voor de snellere route via Noorderkempen zijn geen goedkope weekendretoers te krijgen. Ik denk dat je dan een early bird retoer Breda-Brussel moet aanschaffen. Die moet minstens een week van te voren aangeschaft worden. Een gratis intercity naar/van Brussel bestaat volgens mij niet.

Reageer