beantwoord

Reizen naar duitsland

Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De ICE rijdt om in verband met werkzaamheden van Utrecht langs Mönchengladbach en stopt niet in Eindhoven.
Reputatie 4
Ik denk dat ze in het najaar daar wel klaar mee zijn.
Reputatie 4
Is een NRW 24 uur geldig?
Reputatie 7
Badge +4
Door de week vanaf 9 uur tot 3 uur in de ochtend de volgende dag. Er rijden dan nog nauwelijks treinen.
Reputatie 4
Even een andere regio is hannover een leuke stad?

Ik zag de stad toen ik vorig jaar naar berlijn ging.
Reputatie 4
Ik denk dat nrw iets voordeliger is maar met de steden in de regio keulen lijkt me dat lossse kaartjes voordeliger is. Reis venlo-keulen is vanaf 20. Nrw is al 30.

Is er geen goedkopere vistor card voor de regio rond Keulen?https://www.cologne-tourism.com/book-buy/koelncard/Niet echt duidelijk is tot hoever je met deze kaart mag reizen.

Onbeperkte toegang tot het openbaar vervoer binnen de stadsgrenzen van Keulen
"Stadtgebiet Köln/Preisstufe 1b"
https://www.kvb.koeln/fahrtinfo/liniennetzplaene.html
Reputatie 4
Bedankt dan is dat is dan beter dan die NRW.
Reputatie 4
Wat moet je bij BAHN.de aangeven voor kortingen of maakt dat niks meer uit als je 100% korting in NL hebt?
Reputatie 7
Badge +4
Als je geen internationaal kaartje koopt vanaf of naar een Nederlandse bestemming heeft korting invullen voor Nederland geen zin en het kan ook niet. Het is niet aannemelijk dat je in jouw geval korting hebt in Duitsland. Dat geldt in principe alleen voor houders van een Bahncard.
Reputatie 4
Is het sneller en duurder om via Eindhoven met de ICE te gaan?
Is het sneller en duurder om via Eindhoven met de ICE te gaan?
Normaal rijdt er geen ICE via Eindhoven (alleen als deze trein wordt omgeleid).
De prijs is afhankelijk van de vraag, niet afhankelijk of hij wordt omgeleid wanneer de ICE niet via Arnhem kan rijden.
Reputatie 4
Michiel je antwoord staat er niet bij.
Reputatie 4
Sorry nu wel.
Reputatie 4
Je had toch ook zo een kaartje dat je onbeperkt in de stoptrein kan reizen?

Naar Luxemburg reizen is met dezelfde voorwaarden als naar België toch (zonder thalys).
Reputatie 7
Badge +4
Ja, je hebt treinbinding. Je kunt pas in Mönchengladbach instappen. De trein stopt niet in Eindhoven en Venlo. Het is niet de normale route.
Reputatie 7
Badge +4
Er is treinbinding. De trein stopt na Utrecht pas weer in Mönchengladbach. Het is niet de normale route, die gaat via Arnhem. Er zijn dus geen stops in Eindhoven en Venlo. Het is wel een afwijking van de route die regelmatig voorkomt.
Reputatie 4
Is er een prijsverschil tussen NS international en een Duitse automaat in Venlo? ( sparreis ga ik echt niet doen).
Reputatie 7
Badge +4
Het Duitse automaat is goedkoper, Venlo is een Duits tariefpunt. Vanaf Venlo kun je zelfs geen kaartje kopen bij NSInternational. Desnoods wel vanaf Blerick, maar dat heeft in de praktijk geen nut.

In Venlo komt u na de overstap bij het Duitse automaat en er is tijd genoeg.

Reageer