beantwoord

reizen op een e-ticket

• 1 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

ik heb een e-ticket Amsterdam-Bern Nu heb ik 2 min overstaptijd in Uterecht, dat vind ik te kort. Kan ik nu ook eerder uit Amsterdam vertrekken op dit kaartje of moet ik een nieuw vervoersbewijs kopen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 1 augustus 2018, 10:06

In Nederland heb je bij de binnenlandse treinen geen verplichte treinen die je moet pakken, dus het is gewoon mogelijk 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
In Nederland heb je bij de binnenlandse treinen geen verplichte treinen die je moet pakken, dus het is gewoon mogelijk 🙂
Reputatie 1
Twee minuten overstaptijd is veel te kort voor Utrecht Centraal.

Maar ik begrijp niet goed welke verbinding van Amsterdam naar Bern een overstap in Utrecht heeft.
De ICE treinen van Amsterdam richting Duitsland maken een stop van enkele minuten in Utrecht Centraal, maar daar moet je dan gewoon blijven zitten.
Veel internationale trein tickets komen inclusief "vanaf elk station in Nederland". Als je die optie hebt kun je, zo vroeg als je wilt (maar pas vanaf 00:00 uur op dezelfde dag) naar het instapstation voor de internationale trein reizen.
Wellicht staat het als overstap maar kan TS gewoon in dezelfde trein blijven zitten ?
Reputatie 6
Badge +1
Wellicht vertrekt TS niet vanaf Amsterdam Centraal, maar vanaf Amstel, Zuid of Bijlmer?
Veel internationale trein tickets komen inclusief "vanaf elk station in Nederland". Als je die optie hebt kun je, zo vroeg als je wilt (maar pas vanaf 00:00 uur op dezelfde dag) naar het instapstation voor de internationale trein reizen.

Ik neem aan dat je dan ook 1e klas mag reizen als je dat erbij geboekt hebt?

Reageer