Als je met de Thalys wilt reizen is reserveren verplicht. Maar toch zaten mensen zonder reservering op onze stoelen. Ze gingen uiteindelijk wel weg, naar andere nog vrije stoelen, maar ook die waren gereserveerd, zodat ze nog een keer elders gingen. Ook op het balkon stonden mensen. Als reserveren verplicht is, dan kan dat toch niet?
De allerlaatste plaatsen worden bij mijn weten zonder stoelnummer verkocht en daarvoor is er ook een waarschuwing bij verkoop voor zover ik weet. In principe zijn dat er niet meer dan dat er klapzitjesĀ zijn maar misschien gingen ze niet allemaal op zoek naar een vrij klapzitje.
De allerlaatste plaatsen worden bij mijn weten zonder stoelnummer verkocht en daarvoor is er ook een waarschuwing bij verkoop voor zover ik weet. In principe zijn dat er niet meer dan dat er klapzitjesĀ zijn maar misschien gingen ze niet allemaal op zoek naar een vrij klapzitje.
Dit lijkt op standaard overboeken zoals in de luchtvaart gebruikelijk is, er daarbij van uitgaande dat er altijd wel een paar reizigers niet komen opdagen.
UITVal van veel Thalys door opeens geconstateerde mankementen en gebrek aan onderdelen daarvoor. Dus veel mensen die hiervan niet op de hoogte zijn gebracht stappen dan gewoon in de volgende -en dan krijg je dat. Ook veel gewaardeerde dure klanten /officials en businesspeople etc bloijken hierdoor ge-incovenieerd
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.