retour internationale kosten estafette staking | NS Community

retour internationale kosten estafette staking

  • 11 October 2022
  • 11 reacties
  • 307 Bekeken

Ver voor de estafettestaking had ik een retour naar Berlijn geboekt. De treinen reden niet dus ik wou mn geld terug.

Er was beloofd dat je je reis én hotelkosten terug zou krijgen. 

Mij werd in de week vooraf verteld dat ik tot op de dag moest kijken of de treinen rijden zou. Dus geen 48u voor de hotelboeking om die kosteloos te kunnen annuleren.

 

Ik kwam bij de balie, met mn bank app én alle kaartjes maar ze weigerde mij het totaal betaalde geld terug te geven.

Ik bellen en zo kwamen we er achter dat bij het vervangen van het eerst op vekeerde datum geprinte kaartje er een bedrag over was gebleven zonder dat iemand mij dat ooit heeft gemeld. De vrouw aan de telefoon -ns international- in gesprek gegaan met de mensen bij de balie die die fout gemaakt hadden maar die bleven hun fout ontkennen. Zij konden de fout nergens in de computer vinden maar ns international wel....  terwijl ik de kaartjes aan de balie had gekocht.

 

Dus..... Wanneer krijg ik eens het verschil van 30 euro en de hotelkosten 90 euro eens terug 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

https://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/vergoeding-staking.html

 

Ter informatie. 

Goedemiddag Wiesje. Het spijt me om te lezen dat er dingen zijn misgegaan, maar via dit platform zullen we je niet kunnen helpen.

Voor een compensatie bij een internationale reis kun je contact op nemen met de Klantenservice NS International (030-2300023, voor annuleringen of compensaties, kies optie 1), of via het contactformulier via de website.

Goedemiddag Wiesje. Het spijt me om te lezen dat er dingen zijn misgegaan, maar via dit platform zullen we je niet kunnen helpen.

Voor een compensatie bij een internationale reis kun je contact op nemen met de Klantenservice NS International (030-2300023, voor annuleringen of compensaties, kies optie 1), of via het contactformulier via de website.

Kan dat ook als je je kaartje aan de balie hebt gekocht?

Als je het ticket bij een NS International balie hebt gekocht, dan kun je ook bij NS International je claim indienen.

Als je het ticket bij een NS International balie hebt gekocht, dan kun je ook bij NS International je claim indienen.

Hoe dien ik een claim in voor iets wat zij ontkennen, maar ik wel via de bank kan bewijzen??

Reputatie 7
Badge +1

Als je het ticket bij een NS International balie hebt gekocht, dan kun je ook bij NS International je claim indienen.

Hoe dien ik een claim in voor iets wat zij ontkennen, maar ik wel via de bank kan bewijzen??

Gewoon een klacht indienen bij NSI:

https://support.nsinternational.com/app/webflow/vraag

Als je het ticket bij een NS International balie hebt gekocht, dan kun je ook bij NS International je claim indienen.

Hoe dien ik een claim in voor iets wat zij ontkennen, maar ik wel via de bank kan bewijzen??

Gewoon een klacht indienen bij NSI:

https://support.nsinternational.com/app/webflow/vraag

Heb ik gelijk daarna gedaan. Nooit meer wat van gehoord

Reputatie 7
Badge +1

Als je het ticket bij een NS International balie hebt gekocht, dan kun je ook bij NS International je claim indienen.

Hoe dien ik een claim in voor iets wat zij ontkennen, maar ik wel via de bank kan bewijzen??

Gewoon een klacht indienen bij NSI:

https://support.nsinternational.com/app/webflow/vraag

Heb ik gelijk daarna gedaan. Nooit meer wat van gehoord

Heb je een bevestiging gekregen? Zo ja, dan moet je daarna geduld hebben. Ook NSI heeft een geweldige achterstand bij de behandeling.

Als je het ticket bij een NS International balie hebt gekocht, dan kun je ook bij NS International je claim indienen.

Hoe dien ik een claim in voor iets wat zij ontkennen, maar ik wel via de bank kan bewijzen??

Gewoon een klacht indienen bij NSI:

https://support.nsinternational.com/app/webflow/vraag

Heb ik gelijk daarna gedaan. Nooit meer wat van gehoord

Heb je een bevestiging gekregen? Zo ja, dan moet je daarna geduld hebben. Ook NSI heeft een geweldige achterstand bij de behandeling.

Al dan niet toevallig heb ik over deze vertraging door personeelsgebrek vandaag een mail gehad dat ze er mee bezig zijn... Ik wacht het af

Reputatie 7
Badge +4

Mogelijk heet dit te maken met een versnelde soepele aanpak vanwege een te groot aantal aanvragen. Een soort generaal pardon waarbij het wellicht vooral gaat over een standaardvergoeding van 25 euro. Maar goed, ook dat is afwachten. Er zijn teveel aanvragen en te weinig mensen die ze moeten behandelen. NS moet wat.

Mogelijk heet dit te maken met een versnelde soepele aanpak vanwege een te groot aantal aanvragen. Een soort generaal pardon waarbij het wellicht vooral gaat over een standaardvergoeding van 25 euro. Maar goed, ook dat is afwachten. Er zijn teveel aanvragen en te weinig mensen die ze moeten behandelen. NS moet wat.

Had ze een hoop tijd gescheeld als ze al vooraf mee waren gegaan én gewoon naar mijn afschift aan de ns balie hadden gekeken ipv hun foutieve verwerking.  

Als ik bv, 150eu via de bank app kan tonen die dag, die tijd, daar betaald te hebben maar zei in hun register 130eu hebben staan. WÍÉ heeft er dan gelijk. Het afschrift is niet te wijzigen, het register wel. En wie garandeert dat er daar niet stiekem tóch 150eu staat...

Reageer