beantwoord

rijrichting

• 24 januari 2018
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Goedemorgen,

Ik moet vandaag twee tickets reserveren voor de ICE 255 naar Basel. Nu is het voor mijn vriendin niet prettig wanneer ze continue achteruit rijdt. Dus hoe kan ik twee zitplaatsen reserveren met de zekerheid dat we vooruit rijden?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 24 januari 2018, 08:26

Zekerheid heeft u nooit, ook omdat treinen (soms onaangekondigd) onderweg kunnen keren, maar als u tegenoverelkaar ( vis-à-vis ) stoelen reserveert, kunt u met haar wisselen.
Op www.bahn.de kunt u bij plaatsreservering de stoel uitzoeken. Het is niet bij elke trein mogelijk, en ook niet elke ticket(prijs) maakt dat mogelijk. Net als bij budgetvliegers.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Zekerheid heeft u nooit, ook omdat treinen (soms onaangekondigd) onderweg kunnen keren, maar als u tegenoverelkaar ( vis-à-vis ) stoelen reserveert, kunt u met haar wisselen.
Op www.bahn.de kunt u bij plaatsreservering de stoel uitzoeken. Het is niet bij elke trein mogelijk, en ook niet elke ticket(prijs) maakt dat mogelijk. Net als bij budgetvliegers.
Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk is het handig dat u hiervoor even belt. 030-2300023 als het bij NSInternational is of wordt geboekt. Wat Jac zegt kan natuurlijk ook.

Reageer