beantwoord

Route naar Antwerpen

• 20 september 2019
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Morgen moet ik om 9.30u in Antwerpen een aansluitende trein hebben. Ik vertrek uit Eindhoven. Kunt u mij adviseren over de route, want de routeplanner geeft vertraging aan en geen duidelijkheid.
icon

Beste antwoord door Melvinhage 20 september 2019, 18:44

Correctie je gaat van Eindhoven met de trein om 7:14 naar Breda stapt daar over op de trein naar Antwerpen centraal en komt 9:16 aan.

De trein rijdt een aangepaste route via Roosendaal door werkzaamheden.

De trein rijdt van Breda via Roosendaal naar Antwerpen en normaal gaat die via de HSL en daarom is de dienstregeling anders.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Je moet door werkzaamheden op Roosendaal overstappen.
Reputatie 4
Correctie je gaat van Eindhoven met de trein om 7:14 naar Breda stapt daar over op de trein naar Antwerpen centraal en komt 9:16 aan.

De trein rijdt een aangepaste route via Roosendaal door werkzaamheden.

De trein rijdt van Breda via Roosendaal naar Antwerpen en normaal gaat die via de HSL en daarom is de dienstregeling anders.
Hallo telderman en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Melvinhage al een goede reactie heeft gegeven. Kom je er nu verder uit?
Reputatie 4
TIP, dringend: kijk eens op FLixbus en DB-intercitybus voor snellere en vroegere BUSlinks naar de sinjorenstad, speciaal vanaf Ehv.
Overigens is die planner enkel wensdromen, de praktijk wijkt er zeer vaak vanaf.
Badge +3
@telderman Hoe is de reis verlopen?

Reageer