beantwoord

Schiphol-Breda-Brussel

• 24 juli 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, de komende maand rijdt de intercity A'dam-Brussel alleen vanaf Breda naar Brussel. Ik moet dan vanuit Leiden eerst via Schiphol-R'dam naar Breda met de snelle trein. Dat kost een half uur extra. Maar ik moet ook extra 2,50 gaan betalen voor Schiphol-R'dam begrijp ik. Is dat echt zo? Dank!
Koen
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 juli 2017, 15:06

De toeslag voor Intercity direct hoeft niet betaald te worden door reizigers met een internationaal ticket. Zie deze pagina, onder het tabje Tickets:

Uw ticket is ook geldig in de Intercity direct
Reizigers met een Intercity Brussel ticket mogen op het traject Amsterdam-Rotterdam ook gebruikmaken van de Intercity direct. U heeft dan geen Toeslag nodig, uw internationale vervoerbewijs voor Intercity Brussel is voldoende.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als U uit de regio Amsterdam komt is het in die periode veel sneller om met Flixbus vanaf Sloterdijk naar Brussel te gaan.
Badge +3
De toeslag voor Intercity direct hoeft niet betaald te worden door reizigers met een internationaal ticket. Zie deze pagina, onder het tabje Tickets:

Uw ticket is ook geldig in de Intercity direct
Reizigers met een Intercity Brussel ticket mogen op het traject Amsterdam-Rotterdam ook gebruikmaken van de Intercity direct. U heeft dan geen Toeslag nodig, uw internationale vervoerbewijs voor Intercity Brussel is voldoende.
Reputatie 3
U hoeft geen toeslag te betalen.

Zie:
http://www.ns.nl/reisinformatie/bijzondere-trajecten/intercity-direct.html

Reageer