beantwoord

Schiphol - Brussel zuid

• 6 april 2016
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie dat er storing staat bij deze reizen vandaag. Kan ik wel gewoon naar Brussel Zuid?
icon

Beste antwoord door Waldo G 6 april 2016, 13:06

Beste music1963, er is verder weinig gaande behalve dat er niet gestopt wordt op Brussel Nationaal Luchthaven. De stations Brussel-Noord, -Centrum en -Zuid zijn bereikbaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Beste music1963, er is verder weinig gaande behalve dat er niet gestopt wordt op Brussel Nationaal Luchthaven. De stations Brussel-Noord, -Centrum en -Zuid zijn bereikbaar.
Thanks
Reputatie 4
En waar ik Centrum schreef bedoelde ik Centraal, maar dat terzijde.
De trein Amsterdam - Brussel houdt zich verder wel aan de dienstregeling. Je gaat dus even tussen Mechelen en Brussel-Noord stil staan.

Hou er wel rekening mee dat niet alle in- en uitgangen in de Brusselse stations open zijn. In Brussel-Noord zijn bv. maar 3 uitgangen (van de +/- 10) open.

In Antwerpen en Leuven zijn er ook beperkingen. Er kan ook tijdens de loop van de dag beslist worden om dit aan te passen. Op de website van de NMBS vind je de laatste stand van zaken.

Er zijn nog steeds veel militairen en ander veiligheidspersoneel in en rond de stations. Verschiet dus niet als je opeens een geweer ziet.

Reageer