beantwoord

Security check Eurostar Rotterdam

• 21 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 615 Bekeken

Reputatie 4
Goedemorgen,

Begin december ga ik met Eurostar naar Brussel. OP mijn ticket staat dat 30 min voor vertrek de veiligheids check sluit. Weet iemand of die al is ingevoerd? Ik moet nl uit oost Nederland komen en qua tijd is dat krap voor mij. Ik heb beenbagage overigens en ik reis maar ot Brussel, ik ga niet door naar de UK. Ik dacht overigens dat die check nu in Brussel plaats vindt. Weet iemand dit? Dank!
icon

Beste antwoord door Julian 21 oktober 2018, 16:13

Eurostar naar Brussel werkt net als de reguliere treinen en Thalys. Zorg dat je op tijd op het vertrekspoor bent (normaal is dat spoor 2 op Rotterdam), meer is het niet. De Eurostar komt zo'n 5 minuten voor de vertrektijd binnen rijden op Rotterdam.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Op Nederlandse stations heb je naar mijn weten geen security check. Volgens mij alleen als je vanuit Belgische en Franse stations vertrekt. Terug uit Brussel heb je volgens mij wel de security check.
Reputatie 5
Badge
In Nederland is geen security check. In Brussel moet iedereen de trein uit om te worden gecontroleerd, voordat ze doorreizen naar Londen. In uw geval maakt dat dus niet uit.
Badge +3
En op de terugweg is de security check in Londen zelf, en kan je in Brussel gewoon blijven zitten.
Reputatie 5
Volgens mij gaat topicstarter niet naar Londen.
Reputatie 4
Dank voor jullie reacties! klopt ik ga heen maar tot brussel en terug met de reguliere trein.
Eurostar naar Brussel werkt net als de reguliere treinen en Thalys. Zorg dat je op tijd op het vertrekspoor bent (normaal is dat spoor 2 op Rotterdam), meer is het niet. De Eurostar komt zo'n 5 minuten voor de vertrektijd binnen rijden op Rotterdam.

Reageer