beantwoord

Studentenov & ICE

• 17 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 2267 Bekeken

Wanneer je met je studentenov met de ICE wil reizen, moet je een kaartje boeken via NS International en selecteren 40 of 100% korting heb ik gelezen. Waar staat dit aangegeven though? Ik kan het nergens vinden..Kom meteen op de betaalpagina als ik mijn gegevens invul.
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 oktober 2017, 19:38

Als u naar www.nsinternational.nl gaat, dan kunt u na het invullen van vertrek- en bestemmingsstation meteen bij "kortings- en loyaltykaarten" kiezen voor 40% of 100% korting in Nederland.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Als u naar www.nsinternational.nl gaat, dan kunt u na het invullen van vertrek- en bestemmingsstation meteen bij "kortings- en loyaltykaarten" kiezen voor 40% of 100% korting in Nederland.
Reputatie 7
Badge +4
Onder kortings- en loyaltykaarten op het moment dat u begin- en eindbestemming heeft ingevuld.
Reputatie 7
Badge +3
Wanneer je met je studentenov met de ICE wil reizen, moet je een kaartje boeken via NS International en selecteren 40 of 100% korting heb ik gelezen. Waar staat dit aangegeven though? Ik kan het nergens vinden..Kom meteen op de betaalpagina als ik mijn gegevens invul.
Overigens zijn de meeste kaaartjes naar Duitsland aktietarieven waarop je sowieso geen korting krijgt.
Badge +3
Als je binnen Nederland met de ICE wilt reizen kan dat gewoon met je studenten-ov hoor.

Ik hoorde/las alleen wel dat studenten (in tegenstelling tot mensen met een ander willekeurig NS abonnement) tegenwoodig wél toeslag moeten betalen maar deze pagina zegt nog steeds van niet.

Voor ICE is reserveren niet nodig en die toeslag (€ 2,40) kan je eventueel gewoon op je kaart laden bij een automaat of online bestellen.
Reputatie 7
Badge +4
Studenten betalen ook geen toeslag voor een binnenlandse reis met de ICE. Hij kan met zijn studentenkaart reizen van Amsterdam naar Arnhem vv. Een internationaal kaartje is dan nergens voor nodig.

Reageer