beantwoord

Studentenreisproduct doordeweeks en weekend

• 10 februari 2018
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Ik wil op een vrijdag naar Antwerpen reizen en op een zondag weer terugreizen. Ik ben student en bezit dus het studentenreisproduct, maar alleen door de weeks. Dit betekent dat ik door de weeks met 100% korting met de trein kan reizen en in het weekend met 40%. Als ik op NS international mijn reis wil boeken kan ik alleen aangeven dat ik 100% of 40% korting heb voor de heen en terugreis. Moet ik nu 2 aparte reizen boeken voor de heen en terugreis of is er toch een betere manier om dit op te lossen?
Bij voorbaat dank,
Luuk_P
icon

Beste antwoord door Denice NS 10 februari 2018, 13:00

Hi Luuk_P 🙂 Welkom op het Serviceforum.

Via de site van International zal het inderdaad neerkomen op het boeken van 2 aparte tickets. Wellicht kunnen mijn collega's van International telefonisch via 030-2300023 of via Facebook/Twitter 1 ticket voor je genereren. Maar dat durf ik je niet te garanderen. Maar, niet geschoten...
Bekijk origineel

7 reacties

Via de site van International zal het inderdaad neerkomen op het boeken van 2 aparte tickets. Wellicht kunnen mijn collega's van International telefonisch via 030-2300023 of via Facebook/Twitter 1 ticket voor je genereren. Maar dat durf ik je niet te garanderen. Maar, niet geschoten...
Reputatie 7
Badge +4
U kunt als u vrijdagavond reist, beter een retour nemen. In België is een retour in het weekend goedkoper. NS International verrekent dat, u krijgt uiteraard wel zowel voor de heen- als de terugreis een ticket maar ze zijn samen geldig.

Dag Denice,
Hartelijk dank voor de reactie. Ik zal er verder achteraan gaan!
U kunt als u vrijdagavond reist, beter een retour nemen. In België is een retour in het weekend goedkoper.
True, maar dat gaat dus niet gemakkelijk met het studentenreisproduct door de weeks en in het weekend. Maar toch bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +4