beantwoord

Thalys

• 23 mei 2016
  • 6 reacties
  • 1456 Bekeken

Ik heb een Thalys kaartje van Amsterdam naar Parijs Kan ik ook in Rotterdam opstappen?
icon

Beste antwoord door iMark 23 mei 2016, 23:05

Het officiële verhaal is dat 15 minuten na vertrek van de trein de Trainmanager niet-ingenomen plaatsen kan toewijzen aan andere reizigers. In de praktijk zal dat zo'n vaart niet lopen. Het is in ieder geval niet 'verboden' omdat u niemand benadeelt.

https://support.nsinternational.nl/app/answers/detail/a_id/9045/~/mag-ik-vanaf-een-ander-station-reizen-dan-op-mijn-ticket-staat%3F
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Het officiële verhaal is dat 15 minuten na vertrek van de trein de Trainmanager niet-ingenomen plaatsen kan toewijzen aan andere reizigers. In de praktijk zal dat zo'n vaart niet lopen. Het is in ieder geval niet 'verboden' omdat u niemand benadeelt.

https://support.nsinternational.nl/app/answers/detail/a_id/9045/~/mag-ik-vanaf-een-ander-station-reizen-dan-op-mijn-ticket-staat%3F
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +4
Ik weet niet of u eerste klas reist maar u kunt daardoor uw maaltijd wel eens mislopen, al zou dat niet moeten kunnen.

U heeft doorgaans een gereserveerde zitplaats. Gaat er iets mis, dan is het personeel heel oplossingsgericht. Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken. Uw kaartje is vanaf Rotterdam ook geldig. De Thalys is verder lang niet altijd vol, al vraag ik me af wat het effect van de actie zal zijn.
Thom bedankt voor je reactie! Ik reis tweede klas dus de maaltijd loop ik niet mis. Twijfel wel of ik het nu wel of niet zal doen maar vanuit Den Haag is het een stuk korter naar Rotterdam dan Amsterdam. Stom van mij om tickets vanaf Adam te kopen en omdat het via een actie is kan ik het ook niet aanpassen..
Reputatie 7
Badge +4
U kunt op het perron waar de Thalys vertrekt, ook uitchecken. Vanaf de trap ongeveer 40/50 passen doorlopen.
Hopelijk heb je voldoende informatie verkregen sasjam! Iedereen bedankt voor de bijdrage. Ik wens je alvast een mooie (trein)reis toe.

Reageer