Skip to main content

Vijf weken wacht ik nu op een reactie van de ns op het veevervoer naar parijs.

de service is hopeloos.

Ik ben bang dat het nog wel 5 weken en waarschijnlijk eerder 5 maanden gaat duren. Ik begreep dat er een zeer grote achterstand is met het afhandelen van claims.

NS heeft er zelfs niks mee te maken.

Thalys-kan je direkt meteen bij hun boeken of ook wel via NS-INternat. dat dan enkel tussenpersoon is.

Die Tls werd-en wordt nog steeds, maar ietsje minder, geplaagd door grote problems deze zomer,o.a. ook omdat veel stellen buiten dienst moesten en dat er geen specifieke onderdelen op voorraad waren-en ik denk zijn. Niet zo erg als met de airlines, aar scheelt niet veel.

Excuses-zit je daar nou echt op te wachten? Zo´n standaard PR-reactie kan je vast zelf al wel helemaal zelf bedenken. Meestal zeuren mensen om geld-en dat zal inderdaad-zoals HP al uitlegt, nog wel wat wekies extra duren. Heb zelf ook zoiets-reis in apr. gedaan en enkel 2x bevestiging van ontvangst

Thalys-kan je direkt meteen bij hun boeken of ook wel via NS-INternat. dat dan enkel tussenpersoon is.

NS is vervoerder in Nederland voor de Thalys-treinen. Dat lijkt me iets meer dan "niks” en “enkel tussenpersoon”.

Ik denk dat na vijf weken een antwoord krijgen al een grote uitdaging is. Er is een enorme achterstand. 

NS is vervoerder in Nederland voor de Thalys-treinen. Dat lijkt me iets meer dan "niks” en “enkel tussenpersoon”.

Dat misverstand is bijna onuitroeibaar. Idem voor de exploitatie van de IC Berlijn en de ICE International.

Reageer