beantwoord

Thalys Amsterdam-Parijs

• 25 februari 2018
  • 13 reacties
  • 409 Bekeken

Ik heb geboekt een reis naar Parijs Amsterdam-Parijs.
Zelf woon ik in Hoofddorp,dus ik kan instappen op Schiphol?
Mag dat?

Dank U vooruit voor uw antwoord
icon

Beste antwoord door DDietzen 26 februari 2018, 14:14

If you've booked an Amsterdam - Paris ticket, it's fine if you board the train at Schiphol Airport, since this is one of the intermediate stops of the Thalys service between Amsterdam and Paris.
However, Thalys should also offer Schiphol - Paris tickets.

It was not clear (to me) that you wished to travel from Hoofddorp to Schiphol Airport by car, and not by train. 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ja.
Badge
Volgens mij juist niet. U heeft een reis Amsterdam - Parijs geboekt. Voor uw reis naar Parijs (vanaf Hoofddorp) moet u een stukje 'tegen de richting in' reizen om in Schiphol te komen, en dat is (bij mijn weten) niet toegestaan.

Maar ik zal wel voluit zeggen dat alles omtrent 'terugsteken' een behoorlijk grijs gebied is tegenwoordig.
Reputatie 7
Badge +4
De reis van Hoofddorp naar Schiphol is met NS en moet u apart afrekenen, tenzij u Hoofddorp-Parijs heeft opgegeven. U mag met een kaartje Amsterdam-Parijs wel in Schiphol in- of uitstappen.
Reputatie 7
Badge
Ja dat mag gewoon.
Reputatie 7
Badge +3
Ik had geen rekening gehouden met het stukje vanaf Hoofddorp omdat dat ook bij vertrek in Amsterdam niet inbegrepen is.
Reputatie 7
Badge
De reis van Hoofddorp naar Schiphol is met NS en moet u apart afrekenen, tenzij u Hoofddorp-Parijs heeft opgegeven. U mag met een kaartje Amsterdam-Parijs wel in Schiphol in- of uitstappen.

correct! Thalys is geen NS
Beste mensen hartelijk dank voor jullie reactie!
Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg!Sorry,dit is een Italiaan die schrijft!-:)
-Min zuster woont in Hoofddorp
-De Ticket Amsterdam-Paris met THALYS kan geboekt alleen van Amsterdam CS
-Voor mij Schiphol is dicterbij dan Amsterdam!!
-Dus ik wil graag met de auto naar Schphol ipv Amsterdam en dan daar instapen!Omdat dichterbij is,terwijl ik de volle ticket betaald heb vanaf Amsterdam.

Hartelijk Dank!

Mario van Milano-:)!:D
-
Badge
If you've booked an Amsterdam - Paris ticket, it's fine if you board the train at Schiphol Airport, since this is one of the intermediate stops of the Thalys service between Amsterdam and Paris.

It was not clear (to me) that you wished to travel from Hoofddorp to Schiphol Airport by car, and not by train. 🙂
Badge +3
Dan is het geen enkel probleem!
Dan is het geen enkel probleem!

Hartelijk dank Robert!
Ja dat mag gewoon.

Hartelijk dank voor uw antwoord!

It was not clear (to me) that you wished to travel from Hoofddorp to Schiphol Airport by car, and not by train. :)

tHANK YOU VERY,VERY MUCH!
Badge +3
Funny how Dutch translates to Italian..

"Ja, dat mag gewoon" = Sì, puoi. 😛

Reageer