beantwoord

Thalys en Corona

  • 25 maart 2020
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Voor eind mei heb ik de goedkoopste tickets voor Parijs. 
wat kan ik met deze tickets als Frankrijk nog op slot zit? 
kan ik ze annuleren? 

icon

Beste antwoord door loklok8 25 maart 2020, 10:52

Op de website van NS International staat dit geschreven:

Heeft u een ticket voor Thalys voor een reis in mei of juni 2020?


Het is mogelijk om uw ticket tot 30 dagen voor uw vertrekdatum te annuleren of om te boeken. Er worden geen annuleringskosten berekend.
Voor annuleren of omboeken kunt u terecht bij uw oorspronkelijke verkooppunt. Heeft u uw ticket geboekt bij NS International, dan kunt u hiervoor contact opnemen met het NS International Service Center: 030-2300023 (lokaal tarief). U kunt niet online annuleren. Houd er rekening mee dat de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent. We vertrouwen op uw begrip hiervoor.

Voor meer informatie kunt u ook terecht bij de website van Thalys. Daar vindt u ook de telefoonnummers als de tickets via Thalys zijn geboekt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge

Op de website van NS International staat dit geschreven:

Heeft u een ticket voor Thalys voor een reis in mei of juni 2020?


Het is mogelijk om uw ticket tot 30 dagen voor uw vertrekdatum te annuleren of om te boeken. Er worden geen annuleringskosten berekend.
Voor annuleren of omboeken kunt u terecht bij uw oorspronkelijke verkooppunt. Heeft u uw ticket geboekt bij NS International, dan kunt u hiervoor contact opnemen met het NS International Service Center: 030-2300023 (lokaal tarief). U kunt niet online annuleren. Houd er rekening mee dat de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent. We vertrouwen op uw begrip hiervoor.

Voor meer informatie kunt u ook terecht bij de website van Thalys. Daar vindt u ook de telefoonnummers als de tickets via Thalys zijn geboekt.

Reputatie 5

Waarom kan dat alleen telefonisch en niet online? 

Reputatie 5
Badge

Waarom kan dat alleen telefonisch en niet online? 

De Thalys geeft deze reden op om uitsluitend per telefoon te wijzigen.

We raden u aan om geen aanvragen voor het omruilen of het terugbetalen van uw ticket te doen op onze website, aangezien deze uitzonderlijke voorwaarden online niet toegepast kunnen worden.  

Reputatie 4

Ook als je op de Thalyssite geboekt heb moet je blijkbaar bij NS int. annuleren als ik onderstaande goed heb begrepen. Ik meen daar het nummer van NS int. te herkennen:

 Neem voor tickets gekocht op thalys.com contact op met het Thalys Contact Center (België: +32 2 808 19 17, Frankrijk: +33 1 83 75 49 69, Duitsland: +49 6 21 37 90 91 44, Nederland: +31 30 23 000 23).
  

Reageer